>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Ikke glad i det du heller nei [emoji23]Fysj av meg![emoji13] den hadde jeg ikke rørt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke glad i det du heller nei [emoji23]Fysj av meg![emoji13] den hadde jeg ikke rørt!
Oh yes er detNoe man ALLTID trenger mer av
Høres bra utFunnet sofa så nå har jeg det supert![emoji23]
Værsegod [emoji7] Mye fargerikt og glade klær her [emoji1]Tusen takk for linker!![emoji1][emoji1] skal kose meg med disse![emoji8]
Viktig synes jegSå bra![]()
Hahaha. Helt enig. Vurdere nesten å ikke vaske jobb klærene hans på en stund, og når jeg vet han er tom så snappe ekle klær!Haha[emoji23] han kunne jo tatt den daaa![emoji13]
Takk takkKos deg
Ingen fare for deg
Lykke til i morgenHer var det jaggu stille for tiden!![emoji38]
Fastlegen mistenker at min eldste har fått skabb.....[emoji33]
Skal til hudlege imorgen... stemmer det så må hele familien kures![emoji13]
Ojda! Såpass ja [emoji33] Så lenge det kan kures i det minsteHer var det jaggu stille for tiden!![emoji38]
Fastlegen mistenker at min eldste har fått skabb.....[emoji33]
Skal til hudlege imorgen... stemmer det så må hele familien kures![emoji13]
Ja [emoji7] Er litt gøy å plutselig passe klær mamma og svigermor bruker. Får jo klær både her og der plutselig [emoji23]
Deilig det daSå bra. Har hatt en stille og rolig dag med minste, så bra ja![]()
Ikke glad i det du heller nei [emoji23]
Værsegod [emoji7] Mye fargerikt og glade klær her [emoji1]
He he må ikkeDer har jeg ikke vært i hele dag[emoji38] må logge meg på da...
Grei dag da jaHelt grei[emoji4] vært på jobb, og hjemme med gutta i ettermiddag[emoji4]
Å nei duHaha, hallo!![emoji23] stoor fare for meg også!
Hahahahaha!!! Motorolje faktisk [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]Ja, virkelig. Største hadde vært hos mormor ett par dager når hun var 2,5 år. Også kom vi i barnehagen på mandagen, og hun fikk ikke til selene på regnbuksen og da kom det i fra min lille søte jente "h******". Fikk plukket det fort fra henne ja! Og etter det har jeg passet meg. Men er noen ting som blir plukket opp likevel [emoji14]
Ingenting er som babylukt.
Mannen sa i dag at babyen min luktet som motorolje, og lurte på hva i alle dager vi hadde gjort på.. Så lite babylukt der ja![]()
Nå er de i seng. Så avslapping på sofa med dere nå [emoji1]God kjøring til deg