Lykke tilForbereder meg til møte. Har jeg nevnt at jeg HATER å holde møte foran andre.
Ikke spør meg hvordan jeg havnet som styreleder[emoji85][emoji85][emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilForbereder meg til møte. Har jeg nevnt at jeg HATER å holde møte foran andre.
Ikke spør meg hvordan jeg havnet som styreleder[emoji85][emoji85][emoji85]
Veldig. Men altså i dag snappet han meg vasken, og skrev ekkel vask. Jeg hadde greid håret mitt over den, og røyter forsatt masse. I stede for å bare fjerne de med litt papirDet ville jo vært dumt![emoji23]

Ikke uvanlig alkurat at de smålyver littÅ for en herlig alder eldsten er i...
Det ligger tom godteripapir midt på gulvet og i skapet, og han har vært alene hjemme.
Jeg spør om det er han som har spist det, han sier nei, og jeg spør igjen flere ganger og han nekter...
Konfronterer han med fakta, og han innrømmer det.
Jeg er drit lei av at han lyger meg rett oppi tryne (det er ikke første gang) så sender han på rommet, ikke for at han tok - jeg kan skjønne han blir fristet - men fordi han løy, til det er middag og han klikker helt...
Mhm var detDa er det kjipt[emoji849]
Det ser du på fbGod tur[emoji2] hva skal dere der?
Hatt en fin dag?Jepp det har jeg[emoji2]
Mister nok min i løpet av uka jegSer at det allerede er mange nick som jeg ikke kjenner til på vei oppover. Klam holder meg til min plass[emoji23][emoji23]
Veldig. Men altså i dag snappet han meg vasken, og skrev ekkel vask. Jeg hadde greid håret mitt over den, og røyter forsatt masse. I stede for å bare fjerne de med litt papirTror jeg skal være glad han gad å vaske en kjele
![]()
Det ser du på fb
Så gøyDa er ungene hjemme igjen ifra trening.
Da skal jordbærene såes. Rakk det ikke i går[emoji12]
God kjøring til degKos dere med det. Jeg er tilbake om noen timer. Skal kjøre eldste på speider og hente minste hos svigermor [emoji1] Ill be back ! (Sagt i Terminatorstemme)
Hatt en fin dag?
Gjør detHøres ut som om du koser deg[emoji2]
Gjør detbra der?
Så brqTakk
Spennende med travle dagerhva har dere gjort?
Hørtes godt ut
Hva trener han?
Så bra
Samtalen gikk veldig fint. Bare positive tilbakemeldinger![]()
Ingen fare for degJepp, vi må klamre oss fast og skravle MYE mer!![emoji33][emoji38]
Kos degHåper alle har hatt en fin dagnyter en pizzasnurr og et glass vin her
![]()
Mhm blir jo detUff ja. Hadde blitt sur om mannen kom og sa han var opptatt med en skravlekonkurranse. Dermed måtte vi vike [emoji23][emoji23] Ikke at jeg tror de gjør det altså!
Men om tiden skal strekke her og der. Uff. Da blir det en travel dag gitt
Ja [emoji7] Er litt gøy å plutselig passe klær mamma og svigermor bruker. Får jo klær både her og der plutselig [emoji23]Oi, så heldig du er!![emoji2][emoji2]
Nope ikke denne ukenHar du noen fridager da i løpet av uka ?