♫ Skravletråd Mars ♫

Det ville jo vært dumt![emoji23]
Veldig. Men altså i dag snappet han meg vasken, og skrev ekkel vask. Jeg hadde greid håret mitt over den, og røyter forsatt masse. I stede for å bare fjerne de med litt papir :p Tror jeg skal være glad han gad å vaske en kjele :hilarious:

Å for en herlig alder eldsten er i...

Det ligger tom godteripapir midt på gulvet og i skapet, og han har vært alene hjemme.
Jeg spør om det er han som har spist det, han sier nei, og jeg spør igjen flere ganger og han nekter...

Konfronterer han med fakta, og han innrømmer det.

Jeg er drit lei av at han lyger meg rett oppi tryne (det er ikke første gang) så sender han på rommet, ikke for at han tok - jeg kan skjønne han blir fristet - men fordi han løy, til det er middag og han klikker helt...
Ikke uvanlig alkurat at de smålyver litt

Veldig. Men altså i dag snappet han meg vasken, og skrev ekkel vask. Jeg hadde greid håret mitt over den, og røyter forsatt masse. I stede for å bare fjerne de med litt papir :p Tror jeg skal være glad han gad å vaske en kjele :hilarious:

Haha[emoji23] han kunne jo tatt den daaa![emoji13]

Oi, så heldig du er!![emoji2][emoji2]
Ja [emoji7] Er litt gøy å plutselig passe klær mamma og svigermor bruker. Får jo klær både her og der plutselig [emoji23]

Back
Topp