♫ Skravletråd Mars ♫

Haha. Ingen som er begynt å himle med øynene enda, men eldste sier rett som det er at jeg er verdens slemmeste person og at hun aldri vil være med meg igjen:p

Nyter at det er en stund til at minste når den alderen, og at nå er jeg den personen i verden han er mest glad i ;)
De er så koselige gitt. Har hendt når de sier slikt. Om jeg selv er i rett humør da. At det ender med jeg sitter å gråter alene på badet [emoji23] Vet jo de ikke mener det, men kan gjøre vondt uansett :)
Koselig med avhengige babyer som krever kos og trøst [emoji23]

Men deilig også når de er store. Eldste her himler med øya. Da blir jeg jammen glad .... [emoji85]

De er så koselige gitt. Har hendt når de sier slikt. Om jeg selv er i rett humør da. At det ender med jeg sitter å gråter alene på badet [emoji23] Vet jo de ikke mener det, men kan gjøre vondt uansett :)
Koselig med avhengige babyer som krever kos og trøst [emoji23]

Men deilig også når de er store. Eldste her himler med øya. Da blir jeg jammen glad .... [emoji85]
Utrolig koselig.
Huff ja, er ikke noe godt å få det slengt etter seg om man er i feil humør.
Eldste er begynt å prøve å himle med øynene, og er litt redd det er meg hun har lært det av. Håper ikke det. Men har nok gjort det mot mannen en gang eller to:p

Hver alder har sin sjarm tror jeg. Men siden han er siste så nyter jeg at han er en skikkelig mamma dalt. Men nå har han ikke like mye tid lengre, skal jo utforske alt.

Føles ikke slik altså [emoji23][emoji23] Men jeg spiser lite.

Feks i dag - frokost Ei skive med syltetøy
Mellommåltid - En 1/4 del pære, 1/4 del kiwi og halv jordbær
Middag - Ei lita komle med ett stk tynt skjært kjøttstk. (Raspeball)
Kaffetid - Ei tørr vaffel hjerte

Så er jo lite da

Det er jo veldig lite[emoji2] gjør ingenting å spise ofte da!

Utrolig koselig.
Huff ja, er ikke noe godt å få det slengt etter seg om man er i feil humør.
Eldste er begynt å prøve å himle med øynene, og er litt redd det er meg hun har lært det av. Håper ikke det. Men har nok gjort det mot mannen en gang eller to:p

Hver alder har sin sjarm tror jeg. Men siden han er siste så nyter jeg at han er en skikkelig mamma dalt. Men nå har han ikke like mye tid lengre, skal jo utforske alt.
De lærer jo fort [emoji14] Jeg sier Djises ofte... Hører tydelig hvem de har lært det av for å si det slik. En periode hørtes minste ut som Janice i Friends med Oh My God! [emoji85][emoji85] Ikke meg det heller.... Just saying.

Selvsagt er det kos med baby. Jeg hsr lyst på baby! Mine er store og vil ikke kose lengre. Heldigvis har ei venninne baby. Koser med hu og skjemmer hu bort med gaver [emoji23][emoji23] Sagt at om hu trenger en hvil må hu ringe. Jeg kan ta babyen [emoji7][emoji7]
Tålmodighet er ikke min sterkeste side :p
Ikke min heller. Dermed vanskelig å lære barna å vente på tur når jeg selv sitter å roper til bilisten foran meg [emoji23][emoji23]

Da er ungene hjemme igjen ifra trening.
Da skal jordbærene såes. Rakk det ikke i går[emoji12]
Kos dere med det. Jeg er tilbake om noen timer. Skal kjøre eldste på speider og hente minste hos svigermor [emoji1] Ill be back ! (Sagt i Terminatorstemme)

Back
Topp