♫ Skravletråd Mars ♫

Mye raskere å sortere de også da [emoji14]

Ps - La oss hylle mangfoldet hele året [emoji7]

21. mars er nemlig den internasjonale Downs Syndrom-dagen og i den forbindelse arrangeres den veldig sjarmerende Rockesokk-kampanjen. Kampanjen går ut på noe så fint og uskyldig som at man skal gå med to ulike sokker hele dagen for å hylle mangfoldet og vise at man setter pris på at vi alle er forskjellige.
Ja, nå blir det bare make sokker her i huset!

Ja leste det :Heartbigred
Hadde tenkt å sende eldste i ulike sokker i dag, men glemte det helt oppi alt. Men som minste går i ulike ofte:)

Å for en herlig alder eldsten er i...

Det ligger tom godteripapir midt på gulvet og i skapet, og han har vært alene hjemme.
Jeg spør om det er han som har spist det, han sier nei, og jeg spør igjen flere ganger og han nekter...

Konfronterer han med fakta, og han innrømmer det.

Jeg er drit lei av at han lyger meg rett oppi tryne (det er ikke første gang) så sender han på rommet, ikke for at han tok - jeg kan skjønne han blir fristet - men fordi han løy, til det er middag og han klikker helt...

[emoji23][emoji23] venta på den gitt. Starta som regnskaps ansvarlig. Den oppgaven FIKK jeg siden jeg ikke var med på et møte[emoji23] hurra liksom.
Så etter noen år, flytta styreleder(min svigerinne).
Så da ble jeg fungerende styreleder.

Og nå når vi skulle velge ny styreleder, så ble jeg valgt pågrunn av godt arbeid[emoji23] er det mulig.

Men til neste vår. Da skal jeg ut. Har gjort min bit nå[emoji23]
Flaks du gitt [emoji23][emoji39]

Men den er grei da. Andre sin tur neste gang. Enkelt og greit :D

Det ligger tom godteripapir midt på gulvet og i skapet, og han har vært alene hjemme.
Jeg spør om det er han som har spist det, han sier nei, og jeg spør igjen flere ganger og han nekter...

Jeg er drit lei av at han lyger meg rett oppi tryne (det er ikke første gang) så sender han på rommet, ikke for at han tok - jeg kan skjønne han blir fristet - men fordi han løy, til det er middag og han klikker helt...
Kjenner til den. Vi også blir så sure når de lyver. Forteller at om de sier sannheten blir vi ikke sure. Men så fortsetter de å spinne ett helt nett av historier....

Ja, nå blir det bare make sokker her i huset!

Ja leste det [emoji813]bigred
Hadde tenkt å sende eldste i ulike sokker i dag, men glemte det helt oppi alt. Men som minste går i ulike ofte:)
Så bra :) Fort gjort. Morgenstund er travel i grunn [emoji23][emoji39]

[emoji53] uff. En koselig ettermiddag med andre ord[emoji20]

Har alle skravlerene forsvunnet til gruppene sine?? Ja, det kan man jo forstå. I går ble det nemlig skrevet REKORDMANGE innlegg på forumet. Det får meg faktisk til å tro at vi kan klare 20 000 innlegg på en dag denne uken... :D

Moro at de er så aktive og konkurranselystne![emoji2][emoji2]

Uff ja! Den tiden går så altfor fort :( Man blunker når unga er små og i neste øyeblikk himler de med øya mens man snakker til de [emoji85]
Haha. Ingen som er begynt å himle med øynene enda, men eldste sier rett som det er at jeg er verdens slemmeste person og at hun aldri vil være med meg igjen:p

Nyter at det er en stund til at minste når den alderen, og at nå er jeg den personen i verden han er mest glad i ;)

Back
Topp