Haha, så lurt![emoji23]
Har du ikke oppdaget det ennå? [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, så lurt![emoji23]
Tror jeg kom meg ned på 26 eller noe sånn. Og nå er jeg vel snart på 40 igjen.
TakkLykke til
Spennende med travle dagerLykke til på foreldremøte. En travel dag her med her og der og litt overalt som vanlig [emoji39]
Hørtes godt utNettopp ferdig med å lage pizza. Nå er det trening på storebror[emoji1360]
Så braAlt bra her[emoji2]
Hvordan gikk det på samtale?
Får satse på det. Var gøy å komme seg på listen. Så nå vil jeg bli helt til mars er overIrriterende[emoji20] håper du kryper opp igjen i neste uke da![]()
Å for en herlig alder eldsten er i...
Det ligger tom godteripapir midt på gulvet og i skapet, og han har vært alene hjemme.
Jeg spør om det er han som har spist det, han sier nei, og jeg spør igjen flere ganger og han nekter...
Konfronterer han med fakta, og han innrømmer det.
Jeg er drit lei av at han lyger meg rett oppi tryne (det er ikke første gang) så sender han på rommet, ikke for at han tok - jeg kan skjønne han blir fristet - men fordi han løy, til det er middag og han klikker helt...
Har detDin da? [emoji8]
Haha ja! Hvis jeg ikke sier noe gidder han vel aldri gjøre noe sånn igjen![]()
Ser at det allerede er mange nick som jeg ikke kjenner til på vei oppover. Klam holder meg til min plass[emoji23][emoji23]
Det skal jeg gjøre [emoji7] Skal briefe her jeg [emoji23]
Ikke fri herBra daLitt trøtt jeg også. Men fri i morgen og skal ikke gjøre noe!
Gleder meg til detGodt det bare er en uke. 5 dager til vi er tilbake til normalen[emoji6]
Mhm er akkurat detSkjønner godt de ikke tar og er begge plasser. Man har jo familie å ta seg av også... [emoji85]
Hvilken trening da?Nettopp ferdig med å lage pizza. Nå er det trening på storebror[emoji1360]
Levere tilbake til hundenKos dere på tur. Spesielt ærend?
Usj ja. Vil ikke ta for mye. Skal jo ha middag og slikt hjemme også [emoji39]
Da er ungene hjemme igjen ifra trening.
Da skal jordbærene såes. Rakk det ikke i går[emoji12]
Ja. Midt i konfirmasjonstiden også. Så må få time før den jeg må i.![]()
Fortsatt litt skuffet over at desember 10 ikke er med [emoji23]