Jeg skal farge og stripe[emoji2] og klippe bittelitt.. deilig med litt egenpleie[emoji2]
Egenpleie er så viktig! Og så velfortjent[emoji1360]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal farge og stripe[emoji2] og klippe bittelitt.. deilig med litt egenpleie[emoji2]
På tur jeg og kb til Vikersund
Da blir det fest! Rai Rai [emoji39]Godt det bare er en uke. 5 dager til vi er tilbake til normalen[emoji6]
Så greit da. Ikke dumt når man kan spare penger. Og 50% er jo kjempe greit.Fikk 40% på cubus siden jeg meldte meg inn som kundegreier. Også fikk jeg da velkomst på ytterligere 10%. Så fikk halv pris. Benytta det hele til å kjøpe inn mye sokker og truser til unga. Skikkelig forbruksvare gitt. Kaste det gamle.
Også en regnbukse til minsta og en my little pony nattas til hu![]()
KjempeSå greit da. Ikke dumt når man kan spare penger. Og 50% er jo kjempe greit.
Ja egentlig har jeg det. Jobb først, så til mamma og hente noe norwex produkter. Så hente en pakke på posten og hjem og hente unga. Ned på xjobben min med produkter til svigermor. Som også tok med minste hjem plutselig. Så kun restemiddag på meg og eldste før hu skal på speideren.God ettermiddagHar dere hatt en fin dag?
Sokker ja! Får aldri for mye av det. Skjønner ikke hvor resten av familien min sine sokker forsvinner hen, for har utrolig mange ensligeKjempeBle fremdeles 700 kr da [emoji23] Men sokker trengtes ! [emoji85]
Alle plasser? Tror de spiser de [emoji23]Sokker ja! Får aldri for mye av det. Skjønner ikke hvor resten av familien min sine sokker forsvinner hen, for har utrolig mange ensligeOg minste mann han putter sokkene sine over alt, og jeg mangler 2 som jeg absolutt ikke finner. Hvor i all verden kan en baby gjemme sokkene sine(og smokkene)?
Produktiv dag må jeg si. Så greit med reste middag da. Hadde var super happy om jeg slapp å lage matJa egentlig har jeg det. Jobb først, så til mamma og hente noe norwex produkter. Så hente en pakke på posten og hjem og hente unga. Ned på xjobben min med produkter til svigermor. Som også tok med minste hjem plutselig. Så kun restemiddag på meg og eldste før hu skal på speideren.
Da må jeg hente minste. Eller. Ta med leksene hennes opp dit og drøse med svigermor mens hu gjør lekser
Hodet kjenner jeg. Men langt i fra så ille som i går
Du da?
God ettermiddagHar dere hatt en fin dag?
Fikk 40% på cubus siden jeg meldte meg inn som kundegreier. Også fikk jeg da velkomst på ytterligere 10%. Så fikk halv pris. Benytta det hele til å kjøpe inn mye sokker og truser til unga. Skikkelig forbruksvare gitt. Kaste det gamle.
Også en regnbukse til minsta og en my little pony nattas til hu![]()
Lov med slike dager. Skal ikke gjøre noe i morgen jeg [emoji14] Da har jeg fri gitt.Produktiv dag må jeg si. Så greit med reste middag da. Hadde var super happy om jeg slapp å lage mat [emoji14]
Huff ikke bra med hodet da, får håpe det slipper helt snart.
Jo da, har nesten ikke gjort noe i dag, levert i barnehagen og støvsuget [emoji14] Ellers har jeg lagt på gulvet med minsten. Har rett og slett ikke orket noe.
Ja. Om du trenger noe er det jo en kjempe fordel [emoji1]Oi! Dette må jeg sjekke ut![]()
Det var lurt! Det må jeg begynne med. For de siste dagene har minste gått i en lyse blå og en mørkeblå sokk. Siden jeg ikke finner de. HahaAlle plasser? Tror de spiser de [emoji23]
Kjøper like av alt. Eller. Minste får veldig fargerike ensfarga.
Eldste får stripete flerfarga
Jeg vanlige blå
Mannen kun svarte
Mye enklere. For da har de mange par som egentlig er helt like hellerIkke krise om en forsvinner da
[emoji23][emoji23][emoji23]Poden på fotballtrening og jeg har egentid på do [emoji23] bruker ekstra lang tid når jeg kan [emoji12]
Så bra! Det fikk jeg og i dag, så hvitveis, pusekatter og noen av trærne hadde fått knopper. Er så gøy med vårtegn. Og så var det opphold når vi gikk til barnehagen. Helt herlig.Absoluttfikk faktisk litt vårfølelsen i dag
du da?
Mye raskere å sortere de også da [emoji14]Det var lurt! Det må jeg begynne med. For de siste dagene har minste gått i en lyse blå og en mørkeblå sokk. Siden jeg ikke finner de. Haha