Vi må visst det[emoji23] godt måneden ikke er over på mandag. Slik at vi har mulighet til å ta plassene våre tilbake etter konkurransen[emoji6]
Setje stadig rykker nedover [emoji33]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi må visst det[emoji23] godt måneden ikke er over på mandag. Slik at vi har mulighet til å ta plassene våre tilbake etter konkurransen[emoji6]
Har litt blandete følelser om sommerenBegynner å jobbe igjen. Og så er vi ikke akkurat sikret Sol og varme.
Jordbærene er på plass[emoji12] nå må de bare spire[emoji6]
Håper alle har hatt en fin dagnyter en pizzasnurr og et glass vin her
![]()
Hahaha [emoji23] De er jo hermegåser hele gjengen [emoji87][emoji23] Må passe seg.Haha. Største gikk en periode og sa heeerregud, og kjøøør daaaaaa når vi satt i kø. Ikke meg hun har lært det av [emoji14] Samme tonefall og alt.
En venninne av meg har en baby på en mnd, og jeg må bort å kose og lukte på henne av og til. Og min har nettopp vært sånnGreit å ha en baby man kan skjemme bort, og låne av og til da.
Ja det hadde vært koseligSkulle vært der og drukket litt vin jeg og![]()
Ja det hadde vært koseligikje brukt opp hele lønna enda vel
?
Uff ja. Alltid! Men fremdeles brukt mer enn jeg hadde om det ikke var salg da [emoji23]Moro å handle på salg[emoji1]
Så flink du erHaha! Faktisk ikke brukt noe særlig utover faste utgifter! Juhu!
Haha ja [emoji39][emoji23] Våga ikke skrive nsvnet. Visste jeg ikke fikk det til [emoji23]schwarzenegger stemme må til[emoji23][emoji23]
Kjekt med positivt. Jeg er sånn at jeg griner av stolthet. Hver gang [emoji23]Takk
Spennende med travle dagerhva har dere gjort?
Hørtes godt ut
Hva trener han?
Så bra
Samtalen gikk veldig fint. Bare positive tilbakemeldinger![]()
Tvitvi!Jordbærene er på plass[emoji12] nå må de bare spire[emoji6]
Så bra daHelt grei i grunn[emoji8]
Hahaha. Tviler ikke. Fikk ny jakke av mamma i dag da. Skikkelig fin dyr regnkåpe som så helt vanlig ut da. Men i str 36 og JEG fikk den på meg [emoji7][emoji7] Hu brukte den aldri visstnok. Så helt ny også da [emoji14]Det er veldig viktig!![emoji1] vi må godkjenne!
Har du noen fridager da i løpet av uka ?Ikke fri her
Uff ja. Hadde blitt sur om mannen kom og sa han var opptatt med en skravlekonkurranse. Dermed måtte vi vike [emoji23][emoji23] Ikke at jeg tror de gjør det altså!Mhm er akkurat det
Ja [emoji56] Ikke feil. Men glad jeg ikke er der i morgen. Torsk da [emoji13][emoji23]Tross alt[emoji12] men godt med mat!
Mistenker det jaSikkert mye opptatt på den tiden[emoji4]
Så flink du erikke verst
![]()
Hihi og hva planer har du daMen... så har jeg jobbet både i går og i dag [emoji23] så heller ikke hatt mulighet. I morgen er jeg sykemeldt, så... uff [emoji13]