♫ Skravletråd Mars ♫

Vi må visst det[emoji23] godt måneden ikke er over på mandag. Slik at vi har mulighet til å ta plassene våre tilbake etter konkurransen[emoji6]

Setje stadig rykker nedover [emoji33]

Haha. Største gikk en periode og sa heeerregud, og kjøøør daaaaaa når vi satt i kø. Ikke meg hun har lært det av [emoji14] Samme tonefall og alt.

En venninne av meg har en baby på en mnd, og jeg må bort å kose og lukte på henne av og til. Og min har nettopp vært sånn:p Greit å ha en baby man kan skjemme bort, og låne av og til da.
Hahaha [emoji23] De er jo hermegåser hele gjengen [emoji87][emoji23] Må passe seg.

Babylukt ja [emoji7][emoji7][emoji7]

Takk :)

Spennende med travle dager :) hva har dere gjort?

Hørtes godt ut :D
Hva trener han?

Så bra :)
Samtalen gikk veldig fint. Bare positive tilbakemeldinger :D
Kjekt med positivt. Jeg er sånn at jeg griner av stolthet. Hver gang [emoji23]

Først jobb. Så innom mamma å hentr norwexprodukter. Så innom posten å hente pakke fra bokklubb til eldste. Så hente begge unga hjemme. Så cubus. Ned til jobben til svigermor med norwexprodukter og hu tok med seg minste. Lage middag og kjøre eldste til speider. Opp til svigermor og gjør lekser med minste og ta hu med hjem. Hente eldste på speider.

Nå kveldsmat på minste og dusjen på eldste. Så senga!

Og DA skal jeg slappe av ! [emoji7]

Det er veldig viktig!![emoji1] vi må godkjenne!
Hahaha. Tviler ikke. Fikk ny jakke av mamma i dag da. Skikkelig fin dyr regnkåpe som så helt vanlig ut da. Men i str 36 og JEG fikk den på meg [emoji7][emoji7] Hu brukte den aldri visstnok. Så helt ny også da [emoji14]

Mhm er akkurat det
Uff ja. Hadde blitt sur om mannen kom og sa han var opptatt med en skravlekonkurranse. Dermed måtte vi vike [emoji23][emoji23] Ikke at jeg tror de gjør det altså!

Men om tiden skal strekke her og der. Uff. Da blir det en travel dag gitt

Så flink du er :) ikke verst ;)

Men... så har jeg jobbet både i går og i dag [emoji23] så heller ikke hatt mulighet. I morgen er jeg sykemeldt, så... uff [emoji13]

Back
Topp