♫ Skravletråd Mars ♫

Fikk 40% på cubus siden jeg meldte meg inn som kundegreier. Også fikk jeg da velkomst på ytterligere 10%. Så fikk halv pris. Benytta det hele til å kjøpe inn mye sokker og truser til unga. Skikkelig forbruksvare gitt. Kaste det gamle.

Også en regnbukse til minsta og en my little pony nattas til hu :)
Kjøpte masse sokker på xxl å i london jeg

Mye raskere å sortere de også da [emoji14]

Ps - La oss hylle mangfoldet hele året [emoji7]

21. mars er nemlig den internasjonale Downs Syndrom-dagen og i den forbindelse arrangeres den veldig sjarmerende Rockesokk-kampanjen. Kampanjen går ut på noe så fint og uskyldig som at man skal gå med to ulike sokker hele dagen for å hylle mangfoldet og vise at man setter pris på at vi alle er forskjellige.
Har markert den jeg og kb

Hahaha. Tviler ikke. Fikk ny jakke av mamma i dag da. Skikkelig fin dyr regnkåpe som så helt vanlig ut da. Men i str 36 og JEG fikk den på meg [emoji7][emoji7] Hu brukte den aldri visstnok. Så helt ny også da [emoji14]

Oi, så heldig du er!![emoji2][emoji2]

Her var det jaggu stille for tiden!![emoji38]
Fastlegen mistenker at min eldste har fått skabb.....[emoji33]
Skal til hudlege imorgen... stemmer det så må hele familien kures![emoji13]

Hahaha [emoji23] De er jo hermegåser hele gjengen [emoji87][emoji23] Må passe seg.

Babylukt ja [emoji7][emoji7][emoji7]
Ja, virkelig. Største hadde vært hos mormor ett par dager når hun var 2,5 år. Også kom vi i barnehagen på mandagen, og hun fikk ikke til selene på regnbuksen og da kom det i fra min lille søte jente "h******". Fikk plukket det fort fra henne ja! Og etter det har jeg passet meg. Men er noen ting som blir plukket opp likevel :p

Ingenting er som babylukt.
Mannen sa i dag at babyen min luktet som motorolje, og lurte på hva i alle dager vi hadde gjort på.. Så lite babylukt der ja :p

Back
Topp