♫ Skravletråd Mars ♫

Dårlig med fri her. Men skal snike meg på do hvert 10minutt slik at jeg kan skravle litt[emoji23][emoji23][emoji23]

Tror dere jeg hadde blitt gjennom skua på jobb?[emoji23]
[emoji23][emoji23][emoji23] Neeeeeei da ? [emoji23] Si du er på diett. Drikker mye vann. Går rett gjennom [emoji39]

Fiskeboller er blant favoritt middagen min[emoji7]
Men ingen i familien er enig[emoji53] så blir veldig veldig skjelden
Jeg også elsker. Mannen hater....

Men lager jeg sprøstekt bacon til spiser han. Men lager det som regel om han jobber overtid og får mat der [emoji14]

[emoji14] Uff. De der besteforeldrene kan være ordentlig skumle [emoji23][emoji87][emoji85]

Bytter ut ord jeg.

Faen er fagerten
Herregud er djises
Jævlig er jysla
Helvete er helgoland

[emoji23] Må være kreativ [emoji85]

Haha. Bruker mange av de ordene der foran ungene ja[emoji23][emoji23]

Så skummel og! Jeg skal ikke være skummel når jeg blir bestemor.

Husker bestefar skulle lære meg å si frisøren i stede for fy søren når jeg var en del yngre :p

Har prøvd å si andre ting, men kommer liksom ikke på noe når jeg først er begynt på ett ord. Så blir litt sånn heeeeeeelsiken å nei sånn sier man ikke. Haha.

Apropo skummel bestemor.
Jeg har verdens mest avslappende bestemor, som prater om alt mellom himmel å jord.
Men husker en gang jeg overnattet hos hun som liten.
Hun hadde lagt middag. Dampet torsk og jeg var så dum å prestere å si at det var ekkelt[emoji23][emoji23][emoji23]

Har aldri hørt den dama kjefte så mye. Husker jeg gråt så mye at øynene var rødsprengt når mamma kom å henta meg.

Kritisere mat, var tydelig et ømt tema[emoji23]

Jeg også elsker. Mannen hater....

Men lager jeg sprøstekt bacon til spiser han. Men lager det som regel om han jobber overtid og får mat der [emoji14]

Var det jeg gjorde før også. Mannen jobber ganske ofte overtid. Men etter eldste mann har klart å uttrykke at fiskeboller ligger lavt på middagslisten hans. Så har jeg ikke samvittighet til å lage det når begge ungene faktisk ikke liker det.

Og hvor ofte spiser jeg middag alene?? Type aldri[emoji23]

Apropo skummel bestemor.
Jeg har verdens mest avslappende bestemor, som prater om alt mellom himmel å jord.
Men husker en gang jeg overnattet hos hun som liten.
Hun hadde lagt middag. Dampet torsk og jeg var så dum å prestere å si at det var ekkelt[emoji23][emoji23][emoji23]

Har aldri hørt den dama kjefte så mye. Husker jeg gråt så mye at øynene var rødsprengt når mamma kom å henta meg.

Kritisere mat, var tydelig et ømt tema[emoji23]
Ååå! Man kan ikke si det altså! Det var nesten grunn til ris på rumpa sånt [emoji23][emoji23] Modig du [emoji56]

Ååå! Man kan ikke si det altså! Det var nesten grunn til ris på rumpa sånt [emoji23][emoji23] Modig du [emoji56]

Modig? Eller dum?
Skjønte jo godt at jeg burde valgt et annet ord. Men det bare glapp ut[emoji23] den egenskapen har jeg vell fortsatt også... det bare detter ut[emoji23][emoji85]

Var det jeg gjorde før også. Mannen jobber ganske ofte overtid. Men etter eldste mann har klart å uttrykke at fiskeboller ligger lavt på middagslisten hans. Så har jeg ikke samvittighet til å lage det når begge ungene faktisk ikke liker det.

Og hvor ofte spiser jeg middag alene?? Type aldri[emoji23]
Ojda! Den er kjedelig da! Prøvd med fiskepudding oppi? Mine foretrekker det oppi heller enn bollene. Så har begge deler oppi. Bare kapper fiskepuddingen i halvmåner for å forklare det. :)

Ojda! Den er kjedelig da! Prøvd med fiskepudding oppi? Mine foretrekker det oppi heller enn bollene. Så har begge deler oppi. Bare kapper fiskepuddingen i halvmåner for å forklare det. :)

Hmm, det har jeg aldri testa. Kanskje jeg skulle prøve det da. For stekt fiskepudding spiser både unger og mann;)

Modig? Eller dum?
Skjønte jo godt at jeg burde valgt et annet ord. Men det bare glapp ut[emoji23] den egenskapen har jeg vell fortsatt også... det bare detter ut[emoji23][emoji85]
Fort gjort. Sagt det garantert jeg også. Og verre ting. Enkelte ting gjorde man bare ikke.

En gang satt farmor å fiksa nattkjolen min på symaskinen sin. Også nynna hu hele tiden. Gjorde det mye. Under matlaging også.

Og da hadde jeg visstnok sagt til hu " åhr kan ikke du bare holde kjeft? "

Farmor ble veldig paff og spurte hva jeg sa for noe med en sjokksinna stemme.

Jeg løp visst å gjemte meg etter det. [emoji23]

Back
Topp