Da avslutter jeg innlegg nr 5 på rad med å si NATTA[emoji4]
Og god morgen igjen[emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da avslutter jeg innlegg nr 5 på rad med å si NATTA[emoji4]
Hehe, nei du er vel litt over altBrukte en stund på å tørre å hive meg med her inne, men nå er jeg glad jeg gjorde det
![]()
Hehe. Herlig. Spiller minecraft sammen. Hadde ikke min fått noen av besteforeldrene til å gjøre.Haha usj ja. Farmora har lasta ned så masse på sitt hu. Så de sitter å spiller minecraft på hver sin der oppe innimellom. I går gjorde ikke minste det. Da bygde de ikeabord. Som de ikke forsto hvordan. Så jeg bygde ikeabordet heter det vel
Kjoledamen ligger i Stavanger. Så har ofte vært og kikka [emoji39] Har en del kjoler derifra. Mye fint når jeg var litt større også. Men må oppdatere nå. Har lyst på cupcakekjolen i 50 tallsstil fra flosskatt nå da [emoji14]
Jeg liker godt å bygge jeg altså [emoji14] Null stress haha. Bygd sammen alle møblene her i hus helst og lillesøstra mi sine [emoji23][emoji123]Hehe. Herlig. Spiller minecraft sammen. Hadde ikke min fått noen av besteforeldrene til å gjøre.
Gøy å bygge ikea bord da [emoji14] De er jo så enkle å bygge. Haha
Usj da. Såpass [emoji23] Likte ikke fisk før altså. Det begynte jeg førsk å like for 10 år siden ca
Ja [emoji169] Men han la seg like fort som han kom hjem gitt [emoji85]
Alltid håp vel ? [emoji23] Jeg liker ikke kaffe og vin da. Men mamma begynte like det etter 50. Så håp der for meg daDa er det kanskje håp for meg også?[emoji23] i en alder av førr.....
Enig med deg. Laks er fælt!
Må det jaDen må jeg sjekke ut[emoji1] mye stilig altså!
Hahahaha huff da. Jeg tror mine var glad til, sånn egentlig. For de andre søsknene mine hos pappa skal vel ha master, hus, bil og båt før de kan få barn. Og det kan jo ta noen år. Min bror er 2 år yngre enn meg( like gammel som samboeren minGammel generasjon. Min storesøster ble også kjefta på. [emoji14]
Er visst bare gutter som fører navnet videre [emoji14]
Uff ja. Han sovna kjapt hvertfall hørte jegMakan![emoji38] sliten da stakkar..
Jaa. Når det endelig kommer snø må man bruke den! Kan bli lenge til neste gang. Her smeltet nesten alt vekk med engang. .De må nesten benytte seg når de først har fått snø. Men greit for meg. De skal en plass som er rett ved svigermor. Får besøke hu i dag også jeg da![]()
Haha jaja [emoji14] Greit å få ting på plass da [emoji14] Selv om vi andre ikke hadde tålmodighet til det [emoji23]Hahahaha huff da. Jeg tror mine var glad til, sånn egentlig. For de andre søsknene mine hos pappa skal vel ha master, hus, bil og båt før de kan få barn. Og det kan jo ta noen år. Min bror er 2 år yngre enn meg( like gammel som samboeren min) og det er nok mange år til de får.
Nei det smeltet fort her. La seg i dag tidlig, men er vekke nå. Så lett å trille ned til bybanen ihvertfall. Men kunne godt lagt seg så eldste kunne fått akt litt i barnehagen.Her snør det, men legger seg ikke![]()
Svigermor er den beste. Var der i går også [emoji23]Jaa. Når det endelig kommer snø må man bruke den! Kan bli lenge til neste gang. Her smeltet nesten alt vekk med engang. .
Greit å kunne besøke hun i samme slengen.
TakkOg vi er veldig glad for det![emoji8]
Har jo gått glipp av mye før jeg slang meg med her Ake, hva er det liksomNei det smeltet fort her. La seg i dag tidlig, men er vekke nå. Så lett å trille ned til bybanen ihvertfall. Men kunne godt lagt seg så eldste kunne fått akt litt i barnehagen.
Utrolig kul den ogIkke sant? Har en haug med ymse strømpebukser derifra. Og denne som er min favoritt [emoji7]
![]()