GOD MORGEN

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo sant. Og prøver så godt jeg kan å skravle her inne, og bli sett![]()
Det skjønner jeg godt. Visst det er så mye aktivitet her inne, skjønner jeg at hodet flyter overJeg er overtrøtt, og det flyter tall i hodet mitt. Har bittelitt lyst til å sitte opp til 0.45, for å se dagens tall, men klokka ringer kl 6... Gjeeesp!
Uff ja. Er noe med det. Vi er heldig. Hu bor 10 min unna oss.Hahaha. En trefinger, det var en god ide!
Så greit da. Får både ha tid med dem og litt hjelp i ett. Ikke dumt det.
Hadde kanskje vært lettere å sende største til sine oldeforeldre om hun var større. Men de bor en time unna og det syntes jeg blir litt langt unna, når de er så pass gamle.
Har aldri fortalt om tatoveringene mine. Første så hu når jeg bøyde meg utav en bil. HVA ER DET PÅ RYGGEN DIN???Hahahaha. Huff da! Selv de snilleste og godeste bestemødre kan ha en skummel side!
Når jeg gikk på ungdomskolen så sluttet jeg å spise kjøtt. Og holdt på flere mnd, men så kom julaften og den skulle feires hos min bestemor. Lang historie kort, det var første gang vi kranglet skikkelig og eneste tror jeg. Jeg måtte spise pinnekjøtt og jeg ble utrolig dårligHahaha. Skumle damen, som egentlig er verdens snilleste. Men gikk noen år før jeg turte å si jeg hadde tatt tatovering for å si det sånn!
Hahaha ! Det skjer her også!Gikk på badet...
Og synet som møtte meg:
![]()
Er det så vanskelig å putte den OPPI boss bøtta?[emoji23]
God morgen [emoji1] Sovet godt? Det har jegGOD MORGEN![]()
![]()
Var godt å finne senga
Se ett par episoder h and a tenker jeg
Aha. Liker laks jeg da og fiskeboller [emoji23][emoji7]
Kjempekule [emoji7] Har lyst på alt jeg [emoji85]
Og der kom mannen hjem også. Får vel prate litt med han [emoji23][emoji87]
Hehe, de som er med i konkurransen som har forsvunnet dit kan jo skravle både her og der![]()
Kjoledamen ligger i Stavanger. Så har ofte vært og kikka [emoji39] Har en del kjoler derifra. Mye fint når jeg var litt større også. Men må oppdatere nå. Har lyst på cupcakekjolen i 50 tallsstil fra flosskatt nå da [emoji14]Hehe[emoji12] har du handlet der mye?
Usj da. Såpass [emoji23] Likte ikke fisk før altså. Det begynte jeg førsk å like for 10 år siden caLaks er grusomt![emoji23] vokser i munn....[emoji849]
Ja [emoji169] Men han la seg like fort som han kom hjem gitt [emoji85]Viktig å ta vare på mannfolket også[emoji173]
Hahaha. Skal ikke være lett med de derre bestemødrene. Tror det er eneste personen jeg er redd for å skuffe. Og skuffet henne med tatoveringenHar aldri fortalt om tatoveringene mine. Første så hu når jeg bøyde meg utav en bil. HVA ER DET PÅ RYGGEN DIN???
Hahaha. PANIKK! Ehm. Tegning?
Nå har hu slutta å bry seg. Vi får styre på med det forferdelige greiene som vi vil.
Greit når det blir så nærme. Så gøy å få erfaringer med fjøs og gård når man er litenUff ja. Er noe med det. Vi er heldig. Hu bor 10 min unna oss.
Men hu eldste har vært hele ferier (vinterferie) hos oldeforeldrene sine på en går som var 1 time unna. Da måtte hu hjelpe oldefar i fjøset også. Stor stas. Men etter oldefar døde, flytta oldemor i huset de har her med oss. Hu kan ikke kjøre bil heller. Så greit hu bor ved oss nå så vi kan hjelpe![]()
God morgen Spyro.God morgen [emoji1] Sovet godt? Det har jegSovna ganske kjapt også.
Her er det snø. Så barna er fornøyde hvertfall![]()
Enig med deg. Laks er fælt!Laks er grusomt![emoji23] vokser i munn....[emoji849]
Hahaha. Heldig du. Jeg ble kjefta på hele svangerskapet. Jeg og mannen hadde kun vært sammen 1 mnd når jeg fant det ut.Hahaha. Skal ikke være lett med de derre bestemødrene. Tror det er eneste personen jeg er redd for å skuffe. Og skuffet henne med tatoveringen [emoji14] Men at jeg ble gravid i begynnelsen av 20 årene , uten utdannelse og en mann Jeg ikke hadde vært sammen med så lenge det gikk fint! Men banning og tatoveringer er fy fy. Hahaha