Det er jo sant. Og prøver så godt jeg kan å skravle her inne, og bli settEr jo ikke ukjent når du holder deg i denne trådenda vet i hvert fall vi hvem du er[emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo sant. Og prøver så godt jeg kan å skravle her inne, og bli settEr jo ikke ukjent når du holder deg i denne trådenda vet i hvert fall vi hvem du er[emoji12]
Natta! Sov godtDa avslutter jeg innlegg nr 5 på rad med å si NATTA[emoji4]
Jeg er overtrøtt, og det flyter tall i hodet mitt. Har bittelitt lyst til å sitte opp til 0.45, for å se dagens tall, men klokka ringer kl 6... Gjeeesp!Mye å gjøre nå Tamara? Har dere kontroll?[emoji4]
Ikke ukjent for megJeg er vel egentlig ett ukjent nick, og dette er første gang jeg er på listen. Og syntes det var så gøy at jeg endelig turte å begynne å være mer med både her inne og andre steder. Og nå havner jeg lengre og lengre ned på listenVar gøy så lenge det varte da, for min del. Hehe.
Sov godtDa avslutter jeg innlegg nr 5 på rad med å si NATTA[emoji4]
Hehe, nei du er vel litt over altIkke ukjent for megKjekt å se deg i tråden her også
![]()
Så godt å høre! De andre biter ikkeHehe, nei du er vel litt over altBrukte en stund på å tørre å hive meg med her inne, men nå er jeg glad jeg gjorde det
![]()
Hahaha. Helt enig. Vurdere nesten å ikke vaske jobb klærene hans på en stund, og når jeg vet han er tom så snappe ekle klær!
Lykke til i morgen
Ojda! Såpass ja [emoji33] Så lenge det kan kures i det minsteLykke til i morgen [emoji8]
He he må ikke![]()
Å nei du
He he eh jaDårlig med fri her. Men skal snike meg på do hvert 10minutt slik at jeg kan skravle litt[emoji23][emoji23][emoji23]
Tror dere jeg hadde blitt gjennom skua på jobb?[emoji23]
Tror jeg ikkeMen du tar den nok raskt tilbake i neste uke![]()
Her spiser vi aldri fiskebollerFiskeboller er blant favoritt middagen min[emoji7]
Men ingen i familien er enig[emoji53] så blir veldig veldig skjelden
Det gjorde jeg ikkeSove godt Kengu[emoji4]
He he uff daApropo skummel bestemor.
Jeg har verdens mest avslappende bestemor, som prater om alt mellom himmel å jord.
Men husker en gang jeg overnattet hos hun som liten.
Hun hadde lagt middag. Dampet torsk og jeg var så dum å prestere å si at det var ekkelt[emoji23][emoji23][emoji23]
Har aldri hørt den dama kjefte så mye. Husker jeg gråt så mye at øynene var rødsprengt når mamma kom å henta meg.
Kritisere mat, var tydelig et ømt tema[emoji23]
Er sånn selv. Ikke ro til å bare slappe av. Gjerne det. Høres koselig utSlappe av tenkte jegmen kjenner jeg meg selv rett må jeg nok finne på noe [emoji30] frokost på IKEA en dag?
Huff sann.Det gjorde jeg ikke
Hahaha. Hun var ikke sånn kjempe fornøyd. Og håpte det ble med bare den ene. Og fikk høre at den var alt for stor og egentlig ikke noe finHun trodde først jeg bare hadde tatt en liten en. Haha.
den var ikke fin nei