>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Ah. Helga fri i det minste?Nope ikke denne uken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah. Helga fri i det minste?Nope ikke denne uken
Absolutt!Viktig synes jeg
Oh jaDet er jo vinn-vinn[emoji2]
Deilig med masse nytt!
Aha. Liker laks jeg da og fiskeboller [emoji23][emoji7]Jeg hater all fisk da[emoji12] spiser til nød fiskeboller og fiskegrateng liksom!
Kjempekule [emoji7] Har lyst på alt jeg [emoji85]Har handlet på Kjoledamen før[emoji2] kule klær!
Sa har jeg fri men opptatt hele hele helgenAh. Helga fri i det minste?
Kos degVar godt å finne senga
Se ett par episoder h and a tenker jeg
Alltid travel du syns jegSa har jeg fri men opptatt hele hele helgen
Det skal jegKos deg![]()
Synes jeg ogsåAlltid travel du syns jeg![]()
Kos deg ❤Og der kom mannen hjem også. Får vel prate litt med han [emoji23][emoji87]
Jepp, motorolje. Hahaha. Syntes ikke han luktet noe rart. Må være nesen hans det er noe galt medHahahahaha!!! Motorolje faktisk [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Ingenting er så søtt som når de små banner og vet ikke hva det betyr en gang [emoji23][emoji23] Alltid like gøy.
Eldste gjorde det en gang fremfor den kristne farfaren sin. Så søtt der hu sa at hu løp jævlig fort. Og svigerfar satte kaffen i halsen og falt under bordet pga latterkrampe. Så jeg fikk latterkrampe av det hele. Og mannen måtte svelge latteren og si i fra at sånn sier vi ikke.
Sikkert ikkr forvirrende i det hele tatt [emoji23][emoji23]
Ja, trenger noen sånne dager innimellom og.Deilig det da
Det gjør manJa, trenger noen sånne dager innimellom og.
Og der la han seg [emoji23][emoji23][emoji23]Kos deg [emoji173]
Kanskje det er en lukt som bare henger i nesa om de har holdt på med det [emoji14]Jepp, motorolje. Hahaha. Syntes ikke han luktet noe rart. Må være nesen hans det er noe galt med [emoji14]
Nei, de er ganske herlig når de kommer med banne ord, men er ikke alltid det passer seg. Har hatt lyst å synke i gulvet ett par ganger ja.
Hahahahahaha. Herlig! Ikke lett å skjønne om det var lov eller ikke da.
Jeg har vært litt redd for at hun skal banne foran den kristne delen av familien hennes, for tror ikke de hadde ledd så veldig![]()
Der kom jeg hjem.Og der kom mannen hjem også. Får vel prate litt med han [emoji23][emoji87]
Kanskje?Der kom jeg hjem.
Kanskje jeg bør prate litt med mannen [emoji14]
Haha, helt sikkert.Kanskje det er en lukt som bare henger i nesa om de har holdt på med det [emoji14]
Det var ikke den reaksjonen vi venta heller altså [emoji14] Så sikkert derfor jeg knakk sammen også [emoji23]
Får håpe de holder munnen fint med dine kristne da [emoji23]