>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Tusen takk [emoji8][emoji8][emoji7]gosj så pen. Både dama og kjolen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk [emoji8][emoji8][emoji7]gosj så pen. Både dama og kjolen
![]()
Blir mye kinamat her også eller Egon. Pygmalion, eller pizzaHelst den lokale kinaen. Hadde to. Men den gamle solgte seg, og nå lager de ikke god mat lengre [emoji87]
Så da blir det den nye kinaen. Ellers blir det pizzabakeren. Ikke så kjempevalg her
Har en kebabplass også. Men syns de har tapt seg med tiden de også.
Dere da?
Så flott sett [emoji7]
Ja. En kos og kyss i det minste [emoji7]Hihi, det hjelper i hvertfall[emoji38]
Blir mye kinamat her også eller Egon. Pygmalion, eller pizza
Takk [emoji8] Veldig fornøyd med kjolen [emoji7]Wow så kult!
Mistenker det [emoji14] Men skrudd av den varslinga nå [emoji23] Burde gjort det i morges når jeg PRØVDE å sove litt igjen [emoji23][emoji23][emoji85]Det går vel så kjapt at den ikke klarer å henge med[emoji1]
Takk [emoji8]Lekkert altså [emoji173]![]()
Ja økologisk kafé. Ligger på nedre korskirkealmeningenPygmalion?
Egon er jo snadder [emoji7] De har så god burger der syns jegBlir mye kinamat her også eller Egon. Pygmalion, eller pizza
Skulle jeg også investert i. Egentlig. Har en altfor svær kjeledress bare. Drukner i den [emoji23]Ja! Gleder meg til å bruke det! Første gang jeg har skikkelig ski klær!
Mye godt der og kan variere. Og indisk en sjelden gang .Egon er jo snadder [emoji7] De har så god burger der syns jeg![]()
Hva lages?I gang med dagens middag![]()
Heldigen da [emoji7]Mye godt der og kan variere. Og indisk en sjelden gang .
Ahh der er godtHeldigen da [emoji7]
Men drar med meg mannen på date iløpet av året. Blir som regel Big Horn da og noen drinkerEnkelt å bare bestille plass og ordne barnevakt. Da MÅ han [emoji23]
Kjempe. Elsker soppstuingen og pepperbiffen der [emoji7]Ahh der er godt![]()
Det må det. Om dere vil møte meg daMå jo være mulig å få til?!
har sviktet med ukes planen. Hva skal jeg lage i dag da????I gang med dagens middag![]()
Der er det lenge siden jeg har vert. Åhhh, det hadde vert godt etter gammelt.Heldigen da [emoji7]
Men drar med meg mannen på date iløpet av året. Blir som regel Big Horn da og noen drinkerEnkelt å bare bestille plass og ordne barnevakt. Da MÅ han [emoji23]