Mål for februar

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Har dere noen mål for februar?
Mitt er under 75 kg, og over 400.000 skritt.
 
Mitt hovedmål er å begynne å trene mer. Å komme igang med det, og klare å fortsette.

Går jeg ned noen kg i tillegg er det en bonus, men ikke hovedfokuset mitt denne mnd.

Jeg skal prøve å komme meg over 300 000 skritt i februar. Det klarte jeg jo ikke i januar.
 
Jobbe videre med å endre kostholdet (planen er lavkarbo, men ikke ekstremversjonen)
Ned til under 80 (skal jo gå når vekten er rundt 81-82 nå)
Prøve få trent litt i hvert fall (har ikke det store målet da jeg er dårlig av stimuleringen/sprayen)
Være litt aktiv selv om jeg blir sykmeldt (tur med hunden, gå til butikken etc. når jeg orker det)
La sukkervarer være lørdagskos, gjerne unne meg noe av kvalitet (belgisk sjokolade, hjemmebakt cookie)
 
Begynne å gå på tredemølla igjen, mer aktiv
Spise sunnere
Brus og søtsaker bare til helgen
Blir det vektnedgang så blir det et pluss :)
 
Har akkurat gjennomført maks tester i crossfit, og satt meg nye mål om 3 måneder. Det er å øke alle basisøvelser med 10 kg, samt hoppe 75cm i spenthopp uten tilløp.
Så målene i februar, er å jobbe videre mot hovedmålet 1 mai.
 
Har akkurat gjennomført maks tester i crossfit, og satt meg nye mål om 3 måneder. Det er å øke alle basisøvelser med 10 kg, samt hoppe 75cm i spenthopp uten tilløp.
Så målene i februar, er å jobbe videre mot hovedmålet 1 mai.

Lykke til!!!!
 
Oppdatering fra meg.
Over 400.000 skritt klare jeg, så får vi se på veiingen på fredag hva den sier, men under 75 tror jeg blir litt mye.
Blir muligens 75,"ett eller annet"
 
Greide februar målet ihvertfall utrolig nok [emoji16]
 
Ikke greid helt målene. Men så har det vært en dårlig måned også :wtf:
 
Går ikke så veldig fort ned i vekt, dvs jeg går gjerne ned og opp annenhver uke, så kan ikke ha for høye mål.

Målet får være å gå ned 1,3 kg i løpet av mars.

Et annet ønske er å komme i gang med trening, 6 treningsøkter i mars er mer enn gjennomførbart, så det blir treningsmålet!
 
Back
Topp