Vognvalg

Vis vedlegget 219457

Punkteringsfrie luftkanalshjul:) Kan ikke så mye om hjul, hva er best?
Hmm, hva er det? [emoji14] vet skumhjul ikke funker godt på grus, derfor uaktuelt for oss. Men luftkanalhjul er vell det samme som lufthjul?
Nei nå mister jeg helt grepet her, så mange ulike, men like, TFK. Adventure, trail og twist ser jo helt like ut [emoji14]
 
Hmm, hva er det? [emoji14] vet skumhjul ikke funker godt på grus, derfor uaktuelt for oss. Men luftkanalhjul er vell det samme som lufthjul?
Nei nå mister jeg helt grepet her, så mange ulike, men like, TFK. Adventure, trail og twist ser jo helt like ut [emoji14]
Jaa er lufthjul :) adventure er den nye versjonen til twist.
 
IMG_8882.PNG IMG_8881.PNG
Hmm, hva er det? [emoji14] vet skumhjul ikke funker godt på grus, derfor uaktuelt for oss. Men luftkanalhjul er vell det samme som lufthjul?
Nei nå mister jeg helt grepet her, så mange ulike, men like, TFK. Adventure, trail og twist ser jo helt like ut [emoji14]
første er adventure og siste er trail. Trail er det nye navnet til TFK lite. 2017 versjonene er forbedret og med nye navn.
 
Da har jeg fått vognen vår i hus:-D litt uvant at den er så høy men guri meg som jeg gleder meg til å ta den i bruk!

d191cfd12f3e1663ac3cb7869eb60e0c.jpg
 
5a4f844ee830abd6e44335d4dfb9d7db.jpg

Spontankjøp! Også leser jeg at den er så liten etterpå :eek:
Skal vel gjøre noen bomkjøp som førstegangs! Får kjøpe ei vogn nr2 når ungen vokser utav [emoji14]
 
Last edited:
Stemmer det :) Veldig fin! Dette er da fjorårets modell. Vet ikke hva forskjellen er på denne og årets? 30% avslag!
Forskjellen er så vidt jeg har forstått kun at sporstvogndelen er ergonomisk på den gamle modellen, og på den nye er den tilnærmet lik duo edge sin.

Ellers tror jeg dypbagen er lik.

Hvor kjøpte du den? Jeg ønsker meg (baby) en sånn:)
 
Forskjellen er så vidt jeg har forstått kun at sporstvogndelen er ergonomisk på den gamle modellen, og på den nye er den tilnærmet lik duo edge sin.

Ellers tror jeg dypbagen er lik.

Hvor kjøpte du den? Jeg ønsker meg (baby) en sånn:)
Baby shop :) Siste dem hadde inne! Jeg likte at sportsdelen var ergonomisk :)
Den der er rålekker! [emoji7] Du har vært superheldig som fant den med 30% avslag [emoji1]
 
Til dere som ikke har kjøpt vogn; er bare nødt til å anbefale multi-x baggen til TFK!!:):) Har pakket den opp i dag. Er råfornøyd! Bagdelen kan legges helt ned i ryggen, eller den kan vippes opp slik at den fungerer som en sittedel både vendt mot deg og fra deg. Så kan en bruke sportsdelen når baby blir større og kan sitte fra deg heletiden:D Er bare sååå fornøyd!! En vogn for hele vognperioden!:):)
 
Til dere som ikke har kjøpt vogn; er bare nødt til å anbefale multi-x baggen til TFK!!:):) Har pakket den opp i dag. Er råfornøyd! Bagdelen kan legges helt ned i ryggen, eller den kan vippes opp slik at den fungerer som en sittedel både vendt mot deg og fra deg. Så kan en bruke sportsdelen når baby blir større og kan sitte fra deg heletiden:D Er bare sååå fornøyd!! En vogn for hele vognperioden!:):)
Har vært veldig usikker fram til nå, men da blir det TFK på meg og [emoji4][emoji4] Hvilken modell har du kjøpt?
 
Har vært veldig usikker fram til nå, men da blir det TFK på meg og [emoji4][emoji4] Hvilken modell har du kjøpt?
Kun kjøpt bag til nå, siden de ikke hadde TFK trail på barnas hus. Skal vente litt å se om trail versjon plutselig kommer på tilbud på feks mimmis.no. Har vært litt usikker på om jeg skulle gå for adventure eller trail, men har besluttet trail pga den lange kalesjen. Syns forresten det er helt genialt at vognen er så lett, enkel å slå sammen og at sportsdelen kan vare ut vogntiden:):) Fornøyd med valget, etter veldig veldig mange tips og runder frem og tilbake:p
 
Back
Topp