Reisen fra jente til mor. <3

Ja! Ble glad for tempen i dag! Så når mannen la seg inntil meg i dag tidlig sa han oi du var varm :p Hehe
Ja det blir sååå spennende!
Så du plutselig hadde el nå. Hvor lang syklus har du?
Hvis jeg følger de to tidligere har jeg ikm i dag så denne syklusen ligner ikke på noe før! :wideyed:

Aaah, gleder meg til å se når du har testet :D det er så spennende!! Jeg følger veldig med på dere som er i den spennende delen av syklusen, for jeg selv er bare cd 7 :happy:

Kjekt å se at du følger med! :D blir veldig spennende fremover :p

Hmm så rart da. Men du skulle ha prøvepause nå eller?
Er redd det blir det nå ja siden jeg starter i ny jobb først i august :-/ Litt dumt å starte opp på ny arbeidsplass og så gå ut i permisjon etter kun 4 måneder. Men orker ikke å vente så lenge så blir noen mnd pause nå uten aktiv prøving og så kommer jeg sterkere tilbake ;-)

Er redd det blir det nå ja siden jeg starter i ny jobb først i august :-/ Litt dumt å starte opp på ny arbeidsplass og så gå ut i permisjon etter kun 4 måneder. Men orker ikke å vente så lenge så blir noen mnd pause nå uten aktiv prøving og så kommer jeg sterkere tilbake ;-)

Ja ser den. Håper du blir gravid på første forsøk etter pausen :) det blir nok litt deilig å få litt fri fra å tenke på prøvingen hver eneste dag, men frustrerende også selvfølgelig, når man helst skulle hatt babyen med én gang :)

Dagens graf.
351801686e9f979b2aa4e2df8c48ff5a.jpg

I dag stod jeg tidligere opp fordi mini vekket meg og jeg var så innmari tissetrengt. Så mulig tempen i dag er litt feil. Ellers så har jeg en litt sigende kvalme som kommer i bølgedaler. Nesten ingen stikking i puppene lengre og lite utflod :( så begynner å miste håpet litt...

Kom meg på butikken i går rett før de stengte :p så ble rundstykker med egg, bacon og tomatbønner til frokost med ordentlig eplemost og kaffi :) så lagde jeg deilig matpakke til han med en iskaffe til :) så han var fornøyd. Også sa jeg at han skulle få bursdagsgave av meg når vi er i Polen i juni og det var han strålende fornøyd med :) så ble ikke fiasko likevel :p

I dag så føler jeg meg ikke så gravid, men har halsbrann og føler meg fyllasyk :p så vet ikke helt :p Hehe der da?
Høres ut som en kjempe fin bursdag det der :)

Formen her er så som så. Fortsatt mye mens murringer. Uggenheten er heldigvis ikke her lenger.

Dagens graf.
I dag stod jeg tidligere opp fordi mini vekket meg og jeg var så innmari tissetrengt. Så mulig tempen i dag er litt feil. Ellers så har jeg en litt sigende kvalme som kommer i bølgedaler. Nesten ingen stikking i puppene lengre og lite utflod :( så begynner å miste håpet litt...

Ikke mist håpet. Det er fortsatt veldig tidlig til å ha konstante tegn.
Vi må nok smørre oss med tålmodighet, selv om vi ikke har det ;)

Og for min del, så kommer symptomene litt sterkere ut over dagen. kanskje det gjør det for deg også?

Dagens graf. I dag stod jeg tidligere opp fordi mini vekket meg og jeg var så innmari tissetrengt. Så mulig tempen i dag er litt feil. Ellers så har jeg en litt sigende kvalme som kommer i bølgedaler. Nesten ingen stikking i puppene lengre og lite utflod :( så begynner å miste håpet litt...
Jeg skjønner litt for godt at tvilen når symtomene blir mindre, men jeg har fortsatt stor tro på at det har klaffet for deg :)

Ikke mist håpet. Det er fortsatt veldig tidlig til å ha konstante tegn.
Vi må nok smørre oss med tålmodighet, selv om vi ikke har det ;)

Og for min del, så kommer symptomene litt sterkere ut over dagen. kanskje det gjør det for deg også?

Ja det er sant. Det er bare sååå vanskelig :p ja det er mulig. Sånn var det i går ihvertfall:)

Jeg skjønner litt for godt at tvilen når symtomene blir mindre, men jeg har fortsatt stor tro på at det har klaffet for deg :)[emoji173]

Ja. Jeg har jo sagt hele veien at jeg vet at jeg blir gravid denne gangen fordi jeg har hatt den følelsen. Og nå så forsvinner liksom litt de tegnene som jeg forventet at skulle komme. Det er litt kjipt. Men håper du har rett <3

Ja. Jeg har jo sagt hele veien at jeg vet at jeg blir gravid denne gangen fordi jeg har hatt den følelsen. Og nå så forsvinner liksom litt de tegnene som jeg forventet at skulle komme. Det er litt kjipt. Men håper du har rett <3
Har akkurat samme selv akkurat nå:oops: Våknet i dag og tenke at jeg må da være gravid, men nå ligger jeg her med omtrent ingenting av symptomer bortsett fra at jeg er veldig emosjonell i dag :yuck: Men som det ble nevnt, det er fortsatt veldig tidlig enda:) Krysser alt jeg har for at det klaffer for oss begge og at vi kan flytte over til November-forumet :D

Har akkurat samme selv akkurat nå:oops: Våknet i dag og tenke at jeg må da være gravid, men nå ligger jeg her med omtrent ingenting av symptomer bortsett fra at jeg er veldig emosjonell i dag :yuck: Men som det ble nevnt, det er fortsatt veldig tidlig enda:) Krysser alt jeg har for at det klaffer for oss begge og at vi kan flytte over til November-forumet :D

Ja det er tidlig :) så satser jeg på at vi skal til november om noen dager! :o :D

Tror jeg må hjem å rote frem dagboken min fra sist. Da skrev jeg uke for uke.

Las starten på din nå. Gøy å ha å se tilbake på, eller sammenligne ;)

Tror jeg må hjem å rote frem dagboken min fra sist. Da skrev jeg uke for uke.

Las starten på din nå. Gøy å ha å se tilbake på, eller sammenligne ;)

Ja det er veldig kjekt! :D skulle bare ønske jeg skrev mer enn dette og mer utfyllende :p

Ååå herregud! Jeg klør helt sykt etter å teste nå! Selvom jeg vet at den ikke har sjans å være positiv! Men kanskje det lindrer litt kløen selvom :p haha må tisse nååååå

Ååå herregud! Jeg klør helt sykt etter å teste nå! Selvom jeg vet at den ikke har sjans å være positiv! Men kanskje det lindrer litt kløen selvom :p haha må tisse nååååå
Test :p da hjelper det kanskje litt å drøye litt til mtp at man ser at det er altfor tidlig :p pleier å ta en sånn test altfor tidlig bare så jeg ser selv at det er for tidlig, ikke nødvendigvis at jeg ikke er gravid :p

Test :p da hjelper det kanskje litt å drøye litt til mtp at man ser at det er altfor tidlig :p pleier å ta en sånn test altfor tidlig bare så jeg ser selv at det er for tidlig, ikke nødvendigvis at jeg ikke er gravid :p

Hehe! Ja da gjør jeg det! Ikke morgenurin engang :p Hehe

Back
Topp