Reisen fra jente til mor. <3

Før på 33, men siden august 33,32,37,38 og sist 31.
Hm.. blir spennende :p uansett så har ikke tempen falt enda, så er jo et godt tegn. Som sagt bruker ff litt tid. Dere har jo lagt inn aksjer både til ene og andre tiden så, men skjønner irritasjonen. Jeg er kontrollfreak selv :p

Hm.. blir spennende :p uansett så har ikke tempen falt enda, så er jo et godt tegn. Som sagt bruker ff litt tid. Dere har jo lagt inn aksjer både til ene og andre tiden så, men skjønner irritasjonen. Jeg er kontrollfreak selv :p

Ja :p og sånn i teorien så kan det jo ha vært festedipp der den trodde det var el sist? Men samtidig så hadde jeg jo tydelig positiv el test da også :p herregud da! Ja føler jeg har null kontroll nå :p

Ja :p og sånn i teorien så kan det jo ha vært festedipp der den trodde det var el sist? Men samtidig så hadde jeg jo tydelig positiv el test da også :p herregud da! Ja føler jeg har null kontroll nå :p
Festedip er en myte og det er ingenting som støtter det. Det som kan være "festedip" er ofte at midt i lutealfasen har man litt hormonhopp og da kan tempen falle litt for så å øke igjen :)

Etter hvert vil du føle enda mer kontroll om det ikke klaffer nå :)

Festedip er en myte og det er ingenting som støtter det. Det som kan være "festedip" er ofte at midt i lutealfasen har man litt hormonhopp og da kan tempen falle litt for så å øke igjen :)

Etter hvert vil du føle enda mer kontroll om det ikke klaffer nå :)

Åja, da hadde det ikke stemt helt uansett da :/ håper bare tempen holder seg høy nå :o

I morgen er jeg 6 dpo tror jeg. Da blir det spennende å sammenligne med da jeg var gravid sist! Håper på samme symptomer og at det er en spire inni der.
0deb8116a129812b7a96042a55e1ce72.jpg

Glemte å skrive her i dagboken at i går kom det litt blod fra nesen når jeg snøt meg. Har plutselig blitt veldig tett i nesen.

Herlighet så spennende å følge deg.
Og så artig at du har dagboken fra sist :D

Hehe, takk for det! Jo jeg er veldig glad for at jeg har det :D skulle bare ønske jeg hadde skrevet mer i den før jeg fikk positiv test sist :p så nå skriver jeg inn alt jeg kommer på å skrive :p

Ååååååååh! Min kusine er gravid! 3 mnd på vei :D det er helt fantastisk og det hadde vært såååå gøy hvis jeg er gravid nå! :D
Det stikker fortsatt i puppene mine. Gleder meg sånn til å teste på fredag! :D

Ååååh nå er jeg skikkelig grinete. Hatt vond stikking i puppene i hele dag. Lavt blodsukker og vil ha sjokolade! Ville bare ha kos av kjæresten nå, men han har fått lov å dra å skate :p jeg orket ikke å dra på butikken for jeg hadde så kort tid på meg hvis han skulle få gå å skate nå etter jobb. Da går planen i vasken også og jeg blir enda mer grinete. Han har bursdag i morgen og jeg skulle lage deilig frokost til han før han begynner på jobb. Så skal han rett å spise og bowle etter jobb, noe som jeg ikke kan være med på siden alle barnesitterne våres utenom mamma skal være med. Og mamma hadde ikke mulighet før seint på kvelden. Så da sitter jeg her og furter, kvalm og fryser og godtesyk. Har litt pisket krem i kjøleskapet, men ingenting å ha det på! Og kommer meg ikke på butikken :( i tillegg har jeg iiiiingen bursdagsgave til han :( føler meg som en elendig kjæreste... men jeg er super sliten nå.

I dag hadde jeg høyeste temp jeg har hatt så langt. Får håpe det er et bra tegn :) ellers er jeg kvalm og sliten.
Utfloden har gitt seg litt. Det er ikke så mye i trusen, mest når jeg tørker meg etter dobesøk.
b33d8f5fed924a29f18175c868979ad7.jpg

Spennende. Gratulerer med dagen til mannen:)
Tenker han får en fin dag uansett om han får gave eller ikke;) du må ikke ha så høye forventinger til deg selv.
Hvordan er symptomene i dpo 6 da?

Spennende. Gratulerer med dagen til mannen:)
Tenker han får en fin dag uansett om han får gave eller ikke;) du må ikke ha så høye forventinger til deg selv.
Hvordan er symptomene i dpo 6 da?

Kom meg på butikken i går rett før de stengte :p så ble rundstykker med egg, bacon og tomatbønner til frokost med ordentlig eplemost og kaffi :) så lagde jeg deilig matpakke til han med en iskaffe til :) så han var fornøyd. Også sa jeg at han skulle få bursdagsgave av meg når vi er i Polen i juni og det var han strålende fornøyd med :) så ble ikke fiasko likevel :p

I dag så føler jeg meg ikke så gravid, men har halsbrann og føler meg fyllasyk :p så vet ikke helt :p Hehe der da?

Spennende med tempøkning da :D Høres ut som mannen fikk jeg en fin start på dagen! :)
Kjenner jeg gleder meg til du skal teste! Har stor tru på at det har klaffet denne PP :)

Synes dette høre veldig lovende ut, og tempen følger jo etter! Skal bli spennende å følge deg videre nå!:)

Spennende med tempøkning da :D Høres ut som mannen fikk jeg en fin start på dagen! :)
Kjenner jeg gleder meg til du skal teste! Har stor tru på at det har klaffet denne PP :)

Ja han ble veldig glad :)
Wææææ blir så giret nå! :p kom plutselig på at sist jeg var gravid sa jeg at jeg følte meg fyllasyk uten å ha rørt alkohol :p håper det stemmer! Jeg har stor tro på at du er gravid jeg! :D

Synes dette høre veldig lovende ut, og tempen følger jo etter! Skal bli spennende å følge deg videre nå!:)

Ja! Ble glad for tempen i dag! Så når mannen la seg inntil meg i dag tidlig sa han oi du var varm :p Hehe
Ja det blir sååå spennende!
Så du plutselig hadde el nå. Hvor lang syklus har du?

I dag hadde jeg høyeste temp jeg har hatt så langt. Får håpe det er et bra tegn :) ellers er jeg kvalm og sliten.
Utfloden har gitt seg litt. Det er ikke så mye i trusen, mest når jeg tørker meg etter dobesøk.
b33d8f5fed924a29f18175c868979ad7.jpg
Aaah, gleder meg til å se når du har testet :D det er så spennende!! Jeg følger veldig med på dere som er i den spennende delen av syklusen, for jeg selv er bare cd 7 :happy:

Back
Topp