Hvor lang hat syklusen pleid å være da? Om du ikke tenker på lf.
Før på 33, men siden august 33,32,37,38 og sist 31.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lang hat syklusen pleid å være da? Om du ikke tenker på lf.
Hm.. blir spennendeFør på 33, men siden august 33,32,37,38 og sist 31.
Hm.. blir spennendeuansett så har ikke tempen falt enda, så er jo et godt tegn. Som sagt bruker ff litt tid. Dere har jo lagt inn aksjer både til ene og andre tiden så, men skjønner irritasjonen. Jeg er kontrollfreak selv
![]()
Festedip er en myte og det er ingenting som støtter det. Det som kan være "festedip" er ofte at midt i lutealfasen har man litt hormonhopp og da kan tempen falle litt for så å øke igjenJaog sånn i teorien så kan det jo ha vært festedipp der den trodde det var el sist? Men samtidig så hadde jeg jo tydelig positiv el test da også
herregud da! Ja føler jeg har null kontroll nå
![]()
Festedip er en myte og det er ingenting som støtter det. Det som kan være "festedip" er ofte at midt i lutealfasen har man litt hormonhopp og da kan tempen falle litt for så å øke igjen
Etter hvert vil du føle enda mer kontroll om det ikke klaffer nå![]()
Herlighet så spennende å følge deg.Glemte å skrive her i dagboken at i går kom det litt blod fra nesen når jeg snøt meg. Har plutselig blitt veldig tett i nesen.
Herlighet så spennende å følge deg.
Og så artig at du har dagboken fra sist![]()
Spennende. Gratulerer med dagen til mannen
Tenker han får en fin dag uansett om han får gave eller ikkedu må ikke ha så høye forventinger til deg selv.
Hvordan er symptomene i dpo 6 da?
Spennende med tempøkning daHøres ut som mannen fikk jeg en fin start på dagen!
Kjenner jeg gleder meg til du skal teste! Har stor tru på at det har klaffet denne PP![]()
Synes dette høre veldig lovende ut, og tempen følger jo etter! Skal bli spennende å følge deg videre nå!![]()
Aaah, gleder meg til å se når du har testetI dag hadde jeg høyeste temp jeg har hatt så langt. Får håpe det er et bra tegnellers er jeg kvalm og sliten.
Utfloden har gitt seg litt. Det er ikke så mye i trusen, mest når jeg tørker meg etter dobesøk.![]()