♫ Skravletråd februar ♫

Ligger på senga med lillemor og ser om hun vil ta seg en liten dubb allerede, vi skal være på helsestasjonen med mellomste midt i sovetiden.

Og mellomste, hun har benyttet morgenen hjemme til å skrive et brev til sin tante (sin 7 år gamle tante) og takke for bursdagsgaven hun fikk fra dem, og er nå ute på sparkesykkel.

Men der fikk jeg visst utlevert briller av lillemor. Hun vil jeg skal stå opp

Ligger på senga med lillemor og ser om hun vil ta seg en liten dubb allerede, vi skal være på helsestasjonen med mellomste midt i sovetiden.

Og mellomste, hun har benyttet morgenen hjemme til å skrive et brev til sin tante (sin 7 år gamle tante) og takke for bursdagsgaven hun fikk fra dem, og er nå ute på sparkesykkel.

Men der fikk jeg visst utlevert briller av lillemor. Hun vil jeg skal stå opp
Så koselig med takkebrev

Så koselig med takkebrev
Ja. Jeg husker jeg sendte sånne da jeg var yngre. Nå fikk hun altså bl.a brevpost fra svigerfar med familie (som også er far til denne tanten) så hun ville sende brev.

Hun har skrevet et til bestemor også når hun først var igang. Så skal vi sende dem i posten når vi er på tur til helsestasjonen.

Never mind beviset på at jeg sender lite brev, hun fant frimerker i lommeboka mi. Fint med "a post" så gjør det ikke noe at satsen er endret. De skriver årstall på også om man ser nøye etter. Så disse sendes med julefrimerker fra hhv 2014 og 2005!

Back
Topp