❤️ IKM UKE 8 ❤️

Nei, det skulle ikke det, vi skulle jo til novemberforumet sammen :(

Takk, det samme :)
Ja vi skulle det, Nå får vi satse på at vi kommer oss inn i desemberforumet sammen :) Takk :)
 
TR kom i dag på IKM.

Gratulerer til alle som har blitt gravide og lykke til i neste PP til dere andre! :)
Det var jo dumt :( men samtidig godt at du fikk den på evnt forventet dag:) kjører dere på neste måned eller skal dere ha pause?:)
 
Det var jo dumt :( men samtidig godt at du fikk den på evnt forventet dag:) kjører dere på neste måned eller skal dere ha pause?:)

Ja, det var bra at hun kom på IKM når hun først skulle komme :) Det er veldig greit å slippe limboland og at lutealfasen holder seg stabil, og ikke minst at syklusen ble kort (25 dager). Vi kjører på :)
 
Hvordan regner dere lengden på lutealfasen? Er det fa EL dag til dagen før IKM, dagen etter EL til IKM eller....


Edit: fant det ut ;)
 
Synes alle graviditetssymptomer kan gå å legge seg. Fortsatt vondt i puppene og de siste dagene har jeg mista lysta på kjøtt også.

Ja det synes jeg også[emoji849] skal ta en ny test i morgen tidlig. Hvis den ikke viser noe så gir jeg opp for denne runden :p
 
Da kan jeg vel slenge meg inn på november forumet. Har hatt jevn økning på strimel test fra Ebay de siste dagene. Og denne etterlater vel lite tvil.[emoji16]
25c7326d1ff64b0c0b1fd88c5805a596.jpg
 
Da kan jeg vel slenge meg inn på november forumet. Har hatt jevn økning på strimel test fra Ebay de siste dagene. Og denne etterlater vel lite tvil.[emoji16]
25c7326d1ff64b0c0b1fd88c5805a596.jpg
Gratulerer!!!! <3
 
Tr kom i går en dag etter antatt ikm. Da hiver oss på neste pp. Er litt lei meg for at aldersforskjellen på datteren min og neste blir større en jeg ønsker :/ angrer på at jeg ikke tok ut spiralen tidligere.
 
Så utrolig glad på dine vegne! [emoji173]

Tusen takk. Dette er virkelig med skrekk og en overveldes glede på en gang. [emoji5]
 
Da kan jeg vel slenge meg inn på november forumet. Har hatt jevn økning på strimel test fra Ebay de siste dagene. Og denne etterlater vel lite tvil.[emoji16]
25c7326d1ff64b0c0b1fd88c5805a596.jpg

Gratulere så mye! Kjekt å se at du er gravid igjen :D
(Følgte deg i Desember 16 forumet)
 
Back
Topp