Nei er absolutt ikke det, pleier vel og være omvendt for mange [emoji23]
Aldri opplevd nedgang selv på ferie![emoji23] imponert!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei er absolutt ikke det, pleier vel og være omvendt for mange [emoji23]
Ja er det [emoji4] fikk også gå en kort tur idag så satser jeg på vanlige runden til mandag siden det er bursdag imorgen for min stemorSå deilig med trilletur igjen[emoji2]
Skulle vel nesten ikke hvert mulig [emoji23]Aldri opplevd nedgang selv på ferie![emoji23] imponert!
Ja er det [emoji4] fikk også gå en kort tur idag så satser jeg på vanlige runden til mandag siden det er bursdag imorgen for min stemor
Skulle vel nesten ikke hvert mulig [emoji23]
Ja men de er ikke akkurat noen bakere så tviler på at det blir noe søtt der [emoji23]Skal dere i selskap til henne da?[emoji2]
Ja men de er ikke akkurat noen bakere så tviler på at det blir noe søtt der [emoji23]
Ja så absolutt, verre at jeg skal bake selv imorgen men får holde meg unna å smake på den. Trenger hjelp til det da [emoji54]Kanskje like greit da[emoji12]
Bare å begynne og løpe [emoji6]Da har jeg bakt denne til i morgen, svigers kommer til middag. Må sikkert legge inn litt ekstra trening ila. de nærmeste dagene. [emoji14]
Vis vedlegget 219543
Da har jeg bakt denne til i morgen, svigers kommer til middag. Må sikkert legge inn litt ekstra trening ila. de nærmeste dagene.
Vis vedlegget 219543
Ja så absolutt, verre at jeg skal bake selv imorgen men får holde meg unna å smake på den. Trenger hjelp til det da [emoji54]
Bare å begynne og løpe [emoji6]

Hjemme fra Stockholm
Nydelig helg på alle vis
Mange forbausede fjes når jeg kom trippende i velsittende jeans på fredagherrrrlig følelse
Blitt mye god mat og godt drikke og ikke minst herlig faglig input og koselig sosialt
Svømt 1600 meter fredag og lørdag
Gått 30 min rask tur lørdag og søndag
Nå stuptrøtt og finner sengen![]()
Er virkelig ikke det nei [emoji54]Ikke lett å holde seg unna![emoji33]
Hjemme fra Stockholm
Nydelig helg på alle vis
Mange forbausede fjes når jeg kom trippende i velsittende jeans på fredagherrrrlig følelse
Blitt mye god mat og godt drikke og ikke minst herlig faglig input og koselig sosialt
Svømt 1600 meter fredag og lørdag
Gått 30 min rask tur lørdag og søndag
Nå stuptrøtt og finner sengen![]()
Høres ut som en flott helg![emoji2]