♫ Skravletråd februar ♫

Takk det håper jeg og :)

Jeg hadde helt glemt hvor slitsomt det er å ha småbarn, ellers så er det bare jeg som har blitt eldre siden eldste var lita[emoji23]

Greit å nyte stillheten da ja :)

Ja. Som sagt undervurdert! :)
Og ja du har nok blitt litt eldre siden siste var liten [emoji2]

Altså. Ikke mine unger. Heldigvis. Det hadde jeg ikke orka, da måtte de ha feiret hver sin helg altså. Men nok styr å kjøpe to gaver og sende ungen av gårde [emoji23][emoji106]

Åja! Trodde du skulle arrangere dobbel bursdag med dårlig form. Bra det ikke stemte da[emoji23]

Dere som har?
Heldigvis ikke. Mi hadde i november, så er heldigvis leeeenge igjen. [emoji14]
Bare tiltak nok å kjøre/hente/ordne med gaver og sånn [emoji14]

Åja! Trodde du skulle arrangere dobbel bursdag med dårlig form. Bra det ikke stemte da[emoji23]
Heldigvis ikke [emoji23] så etterpå det kunne høres sånn ut, men nei. Synes det er nok med alt annet styr rundt [emoji23]
Selve barnebursdag tror jeg ikke jeg hadde orket å holde én av engang. Glad det er mange måneder til neste gang. Og selv da skal jeg prøve meg på en frekk liten.. "du vil ikke heeeeller feire på kino med *tanteOgBestevenninne*?"

Var innom sushi stedet når jeg gikk ærender tidligere, og tenkte jeg kunne la take awsy sushien være middag i dag.
Men oops, ble lunsj i stedet [emoji16]

Og siden det er helg kan jeg ta en lur etter lunsj. Digger helg [emoji173]

Elsker sushi! Mulig det blir det her på mandag [emoji13]

Wow! Snakkesalig gjeng i kveld ja! I motsetning til i går [emoji23]

Sen middag?
Her er det barnebursdager på rekke og rad i helga [emoji14] gleder meg til det er ferdig i alle fall.
Har alltid 2 middager på fredag og lørdager.
1 til vanlig tid hvor vi voksene ikke spiser så mye, og en sent med litt vin.
Eldste er så stor at han også er med på lørdagene

Har alltid 2 middager på fredag og lørdager.
1 til vanlig tid hvor vi voksene ikke spiser så mye, og en sent med litt vin.
Eldste er så stor at han også er med på lørdagene

Ahaa! Noe spennende på menyen da?
Prøvde oss på sånn skikkelig Taco forrige helg. Liksom, med hjemmelaga alt mulig, og jeg ble overrasket over forskjellen!
Nå er jeg blitt så god på guacamolen, at den tar meg ca 2 min å lage :D

Kjedelig med slik helg, men veldig deilig når det er rydda og vasket da :)

Det er nesten det aller beste med fullført bursdag. Huset etterpå. Ryddet og vasket. Ok, loftet er rotete igjen etter selskap men det ser jeg ikke. Det er noe oppvask, men vi har maskin. Og da senker roen seg og alt er så deilig.

Pr nå er derimot fortsatt mye av den listen jeg stadig får skryt for å være effektiv av å ha laget, enda ikke fullført.

En sofa skal støvsuges og gardiner skriftes og voksduken også. Og det innebærer å rydde den siste halvmerteren av bordet, den som er nesten en halvmeter for høy også. Kjøkkenet er... ikke i stand til at vi kan ha kakebord der inne enda i alle fall, da må jeg rydde av noen flater....
Badet er ikke ferdig vasket heller og kjekkergangene har jeg ikke begynt på. Så at jeg sitter her skyldes egentlig bare at jeg er trøtt... så tenkte å jobbe men endte med feil pc på fanget...

Back
Topp