♫ Skravletråd februar ♫

Hvor gammel er minsten din?
Ja en dusj bør du unne deg. Men veldig deilig å bare hoppe i pysjen og da! :)
Ja i kveld er det ganske rolig. Mannen er ute med kompiser i bursdag og mini sover. Jeg koser meg i sofakroken med stillheten :) alenetid er undervurdert

Han er 1,5 år :) deilig med litt alenetid da :) vurderer å legge meg jeg da, ulempen er at da sliter jeg med å få sove igjen når småen har våkna for flaske i natt [emoji14]

Han er 1,5 år :) deilig med litt alenetid da :) vurderer å legge meg jeg da, ulempen er at da sliter jeg med å få sove igjen når småen har våkna for flaske i natt [emoji14]

Ja det er det. Har faktisk skrudd av TVn og satt på musikk. Fyrt opp peisen.

Har samme lyst og samme dilemma. Sooooove! [emoji42]Min er 6mnd og våkner også gjerne ila natten. Så pleier å holde meg oppe til i hvert fall 22! Hehe. Sliter med tunge øyne nå[emoji99]Vanskelig å sovne igjen om man allerede har fått noen timer ja!

Ja det er det. Har faktisk skrudd av TVn og satt på musikk. Fyrt opp peisen.

Har samme lyst og samme dilemma. Sooooove! [emoji42]Min er 6mnd og våkner også gjerne ila natten. Så pleier å holde meg oppe til i hvert fall 22! Hehe. Sliter med tunge øyne nå[emoji99]Vanskelig å sovne igjen om man allerede har fått noen timer ja!

Her våkner han som regel ved 23 eller 01 tiden... så har han hatt mange urolige netter, men nå har han fått en medisin til for astmaen så fikk første dose i kveld. Så spent på hvordan natta blir, foreløpig rolig :)

Haha ja er ikke bare enkelt å holde det gående når man er trøtt [emoji14]

Hei! Lenge siden! Alt bra med deg? :) fin helg ja. Rolig.
Ja, veldig sliten for tiden [emoji14]
Rart, for jeg gjør egentlig ikke annet enn å sitte hjemme. Ble ytterligere sykemeldt, da anstrengelser gjør meg svimmel og dårlig.

Godt noen har rolig helg [emoji14]
Barnebursdag i dag.. Barnebursdag i morgen. Mååå unger bli født så tett? [emoji14]

Her våkner han som regel ved 23 eller 01 tiden... så har han hatt mange urolige netter, men nå har han fått en medisin til for astmaen så fikk første dose i kveld. Så spent på hvordan natta blir, foreløpig rolig :)

Haha ja er ikke bare enkelt å holde det gående når man er trøtt [emoji14]

Lykke til med ny medisin, håper dere får en rolig natt.

Ja konstant litt trøtt. Blitt vandt til det. Men er så uvant å være helt alene hjemme så slapper nok av litt ekstra :) litt sånn behagelig-god-trøtt[emoji5]

Slike, asics gel-cumulus 18 gore tex
XXL hadde fått inn et stort parti og de var satt ned fra kr 1.399,- til kr 799,- :)

img_1270.jpg
Kule sko

Ja, veldig sliten for tiden [emoji14]
Rart, for jeg gjør egentlig ikke annet enn å sitte hjemme. Ble ytterligere sykemeldt, da anstrengelser gjør meg svimmel og dårlig.

Godt noen har rolig helg [emoji14]
Barnebursdag i dag.. Barnebursdag i morgen. Mååå unger bli født så tett? [emoji14]

Dobbel barnebursdag ja. Det kan jeg forstå tar på!
Spesielt om man ikke er helt i form. God bedring![emoji173]

Lykke til med ny medisin, håper dere får en rolig natt.

Ja konstant litt trøtt. Blitt vandt til det. Men er så uvant å være helt alene hjemme så slapper nok av litt ekstra :) litt sånn behagelig-god-trøtt[emoji5]

Takk det håper jeg og :)

Jeg hadde helt glemt hvor slitsomt det er å ha småbarn, ellers så er det bare jeg som har blitt eldre siden eldste var lita[emoji23]

Greit å nyte stillheten da ja :)

Vi skal bestemt fra før på aquarium og tottenham stadion
Så ducktours
Å enten nationaø history museum wller tanks museum
Å håper å rekke charlie og sjokoladefabrikken after noon tea

Knall plan! Kommer til å kose dere :)

Dobbel barnebursdag ja. Det kan jeg forstå tar på!
Spesielt om man ikke er helt i form. God bedring![emoji173]
Altså. Ikke mine unger. Heldigvis. Det hadde jeg ikke orka, da måtte de ha feiret hver sin helg altså. Men nok styr å kjøpe to gaver og sende ungen av gårde [emoji23][emoji106]

Back
Topp