♫ Skravletråd februar ♫

God helg jenter

Vi kom akkurat inn fra pokemon jakt :)
Fant dere noe spennende?

Jeg gikk bare en kort tur bort til pokesstopet og tilbake, fant en jeg ikke hadde fra før og et par kjente. Ikke tid til lang tur (må rydde og vaske, badet står for tur nå) men kjenner at jeg har lyst på noen skikkelige turer, kanskje jeg og eldstemann torsdag eller fredag når han er hjemme og søstra trolig i bhg. Kjøre en plass hvor det er flere stop og la ham kose seg litt

Sånn, jeg har i alle fall støvsuget sofaen, moppet under den (utrolig hvor mye rart som havner under sofaen. Og forøvrig mellom putene. Og hundehår....) og byttet duk på salongbordet

En sofa til å gjøre det samme med, spisebordet må også bytte duk (først rydde den halvmeteren av bordet vi ikke spiser på....) så er det å ta gulvet, sjenken og et skap hvor åpenbart alt samles...

Ja. Og bytte gardiner, det er årlig det altså, julegardiner må ned før bursdag i februar....

Så kan stua strykes fra listen, da gjenstår bare kjøkken. Bad. Kjellergang. Barnerom og loft....

Ja. Og altså 2/3 av stua da....

Nok å henge fingrene i, men nå våknet snuppa så jeg koseammer og så skal vi hente storebror på skolen han er ferdig 1230 i dag og ba om å bli henta siden han skal ha med en del klær hjem, han har jo fri neste uke.
Og det som står her er i hovedsak planen for helga. Mannen styrer på kjøkkenet mens jeg har gått løs på badet

Fristet av at de skulle få bade om.de var effektive rydder ungene på loftet. Jeg tror reelt det trengs en voksen der oppe også, men de prøver i alle fall.

Sånn, jeg har i alle fall støvsuget sofaen, moppet under den (utrolig hvor mye rart som havner under sofaen. Og forøvrig mellom putene. Og hundehår....) og byttet duk på salongbordet

En sofa til å gjøre det samme med, spisebordet må også bytte duk (først rydde den halvmeteren av bordet vi ikke spiser på....) så er det å ta gulvet, sjenken og et skap hvor åpenbart alt samles...

Ja. Og bytte gardiner, det er årlig det altså, julegardiner må ned før bursdag i februar....

Så kan stua strykes fra listen, da gjenstår bare kjøkken. Bad. Kjellergang. Barnerom og loft....

Ja. Og altså 2/3 av stua da....

Nok å henge fingrene i, men nå våknet snuppa så jeg koseammer og så skal vi hente storebror på skolen han er ferdig 1230 i dag og ba om å bli henta siden han skal ha med en del klær hjem, han har jo fri neste uke.

Flink du er![emoji2]
God helg til deg!

Var innom sushi stedet når jeg gikk ærender tidligere, og tenkte jeg kunne la take awsy sushien være middag i dag.
Men oops, ble lunsj i stedet [emoji16]

Og siden det er helg kan jeg ta en lur etter lunsj. Digger helg [emoji173]

Back
Topp