Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig dag, med andre ord[emoji6]Jobb
Møte etter jobb
Ikke så veldigDeilig dag, med andre ord[emoji6]
Tror dere burde snakke litt om ulike kjærlighetsspråk. Lett å "snakke forbi hverandre" om man uttrykker kjærlighet ulikt
http://www.familieverden.no/Samliv/Parforhold/Hvilket-kjarlighetssprak-snakker-du/
Han forstår det nok ikke selv, mulig han trenger direkte hint om hva du ønsker deg?[emoji4]
Da er dagen igang. Snuppene er sendt på skolen, mannen er sendt med minsten i bhgen og kjører pappa hjem etter det! Ser fram til noen rolige timer med mannen før han drar på jobb senere i ettermiddag[emoji8] Kjøkkenet er rydda, skal støvsuge nå kjapt. Hva står på planen idag, damer?
En ny dag! Håper alle har hatt en fin morgen (og en god natt) her er der frokost, kaffe og ny sesong av Shameless på flixenbaby er på gymmen [emoji23]
Trøtt jeg
Øite søvn i natt også
Får han til farsdagen da? Han hadde nok blitt mutt om han da ikke fikk noen ting, kanskje det som må til? Jeg fikk hjemmelaget kort med mange fine ord, og var det som betydde mest for meg og[emoji173] Ærlig og rett fra hjertetHehedet har jeg prøvd! Sagt jeg ønsker meg kort og blomster, men hadde satt mest pris på ett kort med fine ord.
Wohoo, sprek du er[emoji3]Jobb og kontraktsmøte, så PT time![]()
Ble en lang telefonsamtale med mamma mellom posten og apoteket, så jeg gikk tur en god time med snuppa på magen i meitai.Ser ut som du har nok å gjøre idag også, håper denne natten blir bedre enn den forrige[emoji5]
Så koselig
Kom hjem til nyvassker hus og favorittmiddagen og favorittsjokoladwn
Å masse koselige meldinger fra kb
God kveld[emoji5] Happy valentine til dere som feirer det[emoji85] Unger er lagt, matpakker er laget og klær lagt fram
Pappa skal hjem i morgen og jeg ser fram til noen dager alene sammen med mannen min[emoji173]
Valentines over, ingen kort og ingen blomster..... morsdag over, ingen kort og ingen blomster.... kjenner jeg faktisk er trist. Begge dagene var både face og snapp fylt til randen av blomster og gaver og fine kort![]()
Han jobber seint idag, men har fri resten av uken, så blir mer kos i morgen[emoji6]Kos deg med mannen[emoji173]
Prøver meg her ikveldHar en forferdelig dårlig dag på grunn av masse forskjellig å min kjære er bortreist idag
Har ikke sovet noe de siste nettene fordi jeg grubler så mye på alt. Fikk lyst til å bare preike med noen om løst å fast
![]()