♫ Skravletråd februar ♫

Han hadde ingen betydelig CRP så bare forkjølet rett og slett. Puh! Lettet! Ja han er nok sånn haha!
Så bra det bare var en forkjølelse som var årsaken[emoji4] ja, tror det, artig fyr[emoji23]

Ja enig. Og det virker som vi er godt spredt utover landet og:) elsker også besøk. Resten av uken er proppfull av besøk blir gøy.[emoji5]
Ja, virker som vi er det[emoji5] gøy å ha en del til felles og prate om alt mulig sammen[emoji173] er koselig med besøk av familie og venner[emoji3]

Mannen kom hjem, og gikk og la seg. Lurt det bør jeg også gjøre. Men er ikke trøtt rart nok! Litt deilig å sitte oppe mens "huset sover " [emoji5]
Hehe, er litt godt med egentid og huset er helt stille[emoji8] mannen kom nettopp hjem han også, ser litt på tv også legger vi oss om ett kvarters tid[emoji175]

Hehe, er litt godt med egentid og huset er helt stille[emoji8] mannen kom nettopp hjem han også, ser litt på tv også legger vi oss om ett kvarters tid[emoji175]

Det er kos å legge seg sammen :) Vi pleier også det men i kveld er jeg litt "insomnia". surfer Thailandtur, nettshopper og sitter her på BV. Netthyper[emoji23] nei bør nok sove snart jeg og. Lille skal sikkert opp for mat om kort tid.

God morgen! Kl 5 våknet snuppa. Jeg som alltid har sagt at jeg ikke står opp før syv. Flytta grensa til 6. Og nå er jeg sannelig oppe kl 530;P

Ja! Det var en flott dag, så fikk mini feber og jeg fikk noia, men så sa legen at det var en vanlig forkjølelse så da bør den bra igjen nå. Så satser på en flott kveld i det minste! :)

Håper mini snart er i form igjen[emoji4] kjipt når de er syke...

Back
Topp