♫ Skravletråd februar ♫

Ikke noe legen kan gjøre fra eller til, og ikke noe særlig grunn til legen før det er feber i tre døgn. Paracet som febernedsettende, evt bade i ikke så varmt vann er fint
Følg med på allmenntilstand og våte bleier. Det et langt viktigere enn temperaturen

Det samme sa legen :) måtte dra. Første gang han er syk! Jaja da vet jeg i hvert fall at alt er ok. Men tusen takk for spot on diagnose supermamma;)

Takk, håper du også har hatt en flott dag![emoji173]

Ja! Det var en flott dag, så fikk mini feber og jeg fikk noia, men så sa legen at det var en vanlig forkjølelse så da bør den bra igjen nå. Så satser på en flott kveld i det minste! :)

Det samme sa legen :) måtte dra. Første gang han er syk! Jaja da vet jeg i hvert fall at alt er ok. Men tusen takk for spot on diagnose supermamma;)
Jeg har tre barn og ganske mange runder med feber bak meg ;-)

Hmm, akkurat avtalt at vi leier skolen til selskap lørdag 25

Hun skal skal i selskap, og jeg googler adressen til grendehuset.

Vel, det er jo til utleie for barneselskap i ukedager for 600. 1700 skal kommunen ha for skolen. Skal man bytte sted og dag?

Ukedagene er så travle. Fotball mandag. Korps tirsdag. Fotball onsdag. Dans torsdag. Og alternativ trening for fotball-gjengen. (mandag og torsdag frivillig for fotball da)

Mye penger å spare på å bytte dag[emoji4] om dere har tid![emoji12]

Merker på baby at han synes det er deilig å være hjemme. Han er så glad! Fant ikke helt roen på hytta. Våknet 6-7 ganger hver natt. Sutring i bil og turer ute på hytta. Nå er det pludring, latter og sover "som et barn " borte bra men hjemme best tydeligvis [emoji12]

Er vell slik :) gammel vane er vond å venne ;)

Dagens lille høydepunkt (prøver å ikke komme med all survinga jeg egentlig ville skrive, men sletta igjen): ser ut som jeg får starte på yoga igjen snart. Jeg digger yoga og håper virkelig det går i boks <3

Åååå det har jeg så lyst å prøve. Men er selvfølgelig akkurat på samme tidspunkt som gubben er på fotballtrening :(

Back
Topp