Skravletråd

Når du slutter tidlig på jobb og gleder deg til å hente hjem snart6åringen tidlig etter 5 dager hos pappaen... men blir så akutt dødssulten og trøtt at du heller bare må dra hjem og spise og sove litt før henting.. [emoji85] #preglife
Ajaj, kjenner følelsen. Har hatt følelsen av å ha spist på noe i hele dag :/

Har heller ikke store stikningene, er litt her og der men absolutt ikke hver dag. Var sånn sist gang også, så akkurat det tenker jeg ikke så mye på ;)

Vel, det er litt vanskelig å si. Med ma'en så hadde jeg hatt en lett blødning ukene før, men ikke nok til at legen virket stresset. Og så plutselig fikk jeg er rar følelse, mannen sa det var synlig (som om noen hadde skrudd av lyset inni meg, selv om det høres utrolig corny ut). Så var på tul og fikk da bekreftet at den lille hadde sluttet utviklingen noen uker tidligere

Når jeg da ble gravid igjen, så var det alltid litt frykt for at det skulle skje igjen; hver gang jeg skulle til ul følte jeg dagene før at alt håp var ute ><
Men han er nå en frisk ettåring :)

Godt å høre. Fikk høre av ei venninne at det er mulig at man rett og slett ikke føler seg gravid, eller at man tror man får mensen hele tiden.
Godt at det gikk bra med deg den neste gangen da :)

Det er jo uansett en spennende og engasjerende prosess dette :)

Når du slutter tidlig på jobb og gleder deg til å hente hjem snart6åringen tidlig etter 5 dager hos pappaen... men blir så akutt dødssulten og trøtt at du heller bare må dra hjem og spise og sove litt før henting.. [emoji85] #preglife
I hear you! Skal hente i bhg, men måtte bare hjem for å tisse og spise litt mat [emoji23]

Får vel melde meg inn i skravletråden jeg også! :)

Første dag på jobb etter positiv test, og jeg bare *klarer* ikke å konsentrere meg i dag. Helt håpløst. Massevis å gjøre på jobb, overtidskjør hele uka og 16-timers arbeidsdag planlagt for i morgen - riskornet får bare lære å klore seg fast først som sist! :P

Har forøvrig null niks nada symptomer... Håper formen holder seg like god hele veien!
Skjønt, nå har jeg i alle fall en unnskyldning å bruke når jeg er trøtt :D

Hjelp! Tok en ny test nå, den var svak svak, fikk sterkere positiv test på fredagen på morgenurin. Burde testen vært sterkere nå? Var rfsu sin test og den var bittelitt sprukket nederst. Ventet heller ikke til den var romtemperert (rett fra bil) dumme dumme meg! Nå må vi ned på apoteket for en digital test :sour:

Hjelp! Tok en ny test nå, den var svak svak, fikk sterkere positiv test på fredagen på morgenurin. Burde testen vært sterkere nå? Var rfsu sin test og den var bittelitt sprukket nederst. Ventet heller ikke til den var romtemperert (rett fra bil) dumme dumme meg! Nå må vi ned på apoteket for en digital test :sour:
RFSU strimmeltester? Vet du [emoji14] jeg må bare få sagt det.. dritt tester [emoji85] fikk bare ultrasvake streker på de selv med over 2000 hcg og 3+ på digital..

RFSU strimmeltester? Vet du [emoji14] jeg må bare få sagt det.. dritt tester [emoji85] fikk bare ultrasvake streker på de selv med over 2000 hcg og 3+ på digital..

Var en i pakka, fra butikken. Mannen var selvfølgelig nede på apoteket og kom hjem med rfsu strimmeltester. Skjønner at jeg iallefall ikke skal ta en slik i morgen da.

Tror nok det er over for min del. Ble løsere i magen nå, og det blir jeg alltid før mensen. 13 dpo idag og har ikm 8 dpo.

Takk for svar uansett :Heartbigred

Var en i pakka, fra butikken. Mannen var selvfølgelig nede på apoteket og kom hjem med rfsu strimmeltester. Skjønner at jeg iallefall ikke skal ta en slik i morgen da.

Tror nok det er over for min del. Ble løsere i magen nå, og det blir jeg alltid før mensen. 13 dpo idag og har ikm 8 dpo.

Takk for svar uansett [emoji813]bigred
Du kan selvfølgelig ta testen, men ikke tyd streken noe mer enn at en strek er en strek. I hvert fall på strimlene :) jeg var også løs i magen rundt ikm tider. Krysser fingrene for deg [emoji173]

Du kan selvfølgelig ta testen, men ikke tyd streken noe mer enn at en strek er en strek. I hvert fall på strimlene :) jeg var også løs i magen rundt ikm tider. Krysser fingrene for deg [emoji173]

Tusen takk:oops: denne er jo 25 og de andre jeg har tatt 15, så får jeg strek i morgen tidlig så er det kanskje håp. Den første testen var jo egentlig ganske sterk, så håper det kun ble svakt nå på grunn av at det er kvelden.

Tusen takk:oops: denne er jo 25 og de andre jeg har tatt 15, så får jeg strek i morgen tidlig så er det kanskje håp. Den første testen var jo egentlig ganske sterk, så håper det kun ble svakt nå på grunn av at det er kvelden.
Varierer også litt med fargestoff i testene, så det kan også gjøre testen svakere eller sterkere. Så i hvert fall på rfsu strimlene, tolk en strek som en strek :)

Og der har jeg sett første episode av fødeavdelingen siden yngste var født - i hvertfall etter tiden hvor ønsket om en tredje kom. Veldig blandede følelser. Har to vidt forskjellige fødsler bak meg, og de sier at tredje er en luring . kanskje jeg får en normal fødsel denne gangen? :p
Hører egentlig til området itl en annen jordmor nå enn forrige gang, men kommer til å høre om å få til henne fra sist. Hun var en enormt god støtte å ha med fødselsangsten <3

Og der har jeg sett første episode av fødeavdelingen siden yngste var født - i hvertfall etter tiden hvor ønsket om en tredje kom. Veldig blandede følelser. Har to vidt forskjellige fødsler bak meg, og de sier at tredje er en luring . kanskje jeg får en normal fødsel denne gangen? [emoji14]
Hører egentlig til området itl en annen jordmor nå enn forrige gang, men kommer til å høre om å få til henne fra sist. Hun var en enormt god støtte å ha med fødselsangsten <3
Jeg er også veldig spent på hvordan fødselen blir denne gangen [emoji6] er ikke redd for selve fødselen, bare at det kanskje kan gå så fort at vi såvidt rekker sykehuset [emoji85] men håper jeg slipper en så lang en som sist..

Er 5+2 idag og tenkte å prøve på å få 3+ på digital imorgen. Hva tror dere? Vente eller tror dere den slår ut? [emoji32] #utålmodigsjel

Jeg er også veldig spent på hvordan fødselen blir denne gangen [emoji6] er ikke redd for selve fødselen, bare at det kanskje kan gå så fort at vi såvidt rekker sykehuset [emoji85] men håper jeg slipper en så lang en som sist..
Det var det som nesten skjedde oss sist :P Pressriene begynte hjemme og det ble ambulansetur og greier :P

Det lurer jeg på å Kristinawe, er 5+1 i morgen.Tenkte å holde ut til onsdag da er jeg 5+3, tror ikke jeg klarer å holde meg mer ihvertfall :D

Det var det som nesten skjedde oss sist [emoji14] Pressriene begynte hjemme og det ble ambulansetur og greier :P
Uff ja [emoji23] vi bruker 45 min til sykehuset.. så slekter jeg på min mor og min søster er det snart bare tiden jeg har [emoji23][emoji23]

Uff ja [emoji23] vi bruker 45 min til sykehuset.. så slekter jeg på min mor og min søster er det snart bare tiden jeg har [emoji23][emoji23]
Haha, såpass :D Vi bodde en halvtime unna med vanlig bil, men ambulansen lå hakket fortere så det gikk raskt xD Veldig deilig med rask fødsel da, og kom meg utrolig mye raskere etterpå! :)

Haha, såpass :D Vi bodde en halvtime unna med vanlig bil, men ambulansen lå hakket fortere så det gikk raskt xD Veldig deilig med rask fødsel da, og kom meg utrolig mye raskere etterpå! :)
Forstår den godt.. skulle gjerne hatt en mye raskere fødsel selv [emoji6]

Back
Topp