♫ Skravletråd februar ♫

Å, Thailand er herlig [emoji173] har vært dr 4 ganger selv, og enda ikke lei ;)

Angående mat så har jeg ikke allverdens å velge mellom... Salat eller grønnsaker, til nøds knekkebrød. Hater svangerskapsdiabetes! :(

Så kjipt da! Håper du likevel finner noe som frister.
Vært i Thailand jeg og men aldri med barn. Spent på det!

Så bra! Aldri prøvd yoga men det ser veldig gøy ut!
Veldig god treningsform som jeg anbefaler på det sterkeste, er liksom ikke prestasjoner eller andre du måler deg opp mot, men deg selv. Superdigg, og den økte kropskontrollen og styrken er selvsagt også fint :)

Æsj baby har 39 i feber, legen sier jeg skal se an. Hadde dere sett an eller dratt inn? Snart 6mnd
Ikke noe legen kan gjøre fra eller til, og ikke noe særlig grunn til legen før det er feber i tre døgn. Paracet som febernedsettende, evt bade i ikke så varmt vann er fint
Følg med på allmenntilstand og våte bleier. Det et langt viktigere enn temperaturen

Hmm, akkurat avtalt at vi leier skolen til selskap lørdag 25

Hun skal skal i selskap, og jeg googler adressen til grendehuset.

Vel, det er jo til utleie for barneselskap i ukedager for 600. 1700 skal kommunen ha for skolen. Skal man bytte sted og dag?

Ukedagene er så travle. Fotball mandag. Korps tirsdag. Fotball onsdag. Dans torsdag. Og alternativ trening for fotball-gjengen. (mandag og torsdag frivillig for fotball da)

Arrrg!!!
Noen ganger har jeg på følelsen av at jeg er alenemamma med 4 unger

Merker på baby at han synes det er deilig å være hjemme. Han er så glad! Fant ikke helt roen på hytta. Våknet 6-7 ganger hver natt. Sutring i bil og turer ute på hytta. Nå er det pludring, latter og sover "som et barn " borte bra men hjemme best tydeligvis [emoji12]

Hjemmekjær han da![emoji7]

Dagens lille høydepunkt (prøver å ikke komme med all survinga jeg egentlig ville skrive, men sletta igjen): ser ut som jeg får starte på yoga igjen snart. Jeg digger yoga og håper virkelig det går i boks <3

Yoga har jeg aldri testet[emoji4]

Back
Topp