♫ Skravletråd februar ♫

Hvem ante at man kunne lure på så mye ang noe så enkelt som bursdagsgaver...
Ikke så lenge siden jeg hadde en gutt på seks. Men aldri hatt tvillinger

Last edited:
Da var det mandag! Sol ute, og dagen fri for planer. Egentlig ganske deilig. Ønsker alle superdamene her en god mandag! [emoji173]
God mandag til deg også :) godt med en dag uten planer, så kos deg i finværet :)

Merker på baby at han synes det er deilig å være hjemme. Han er så glad! Fant ikke helt roen på hytta. Våknet 6-7 ganger hver natt. Sutring i bil og turer ute på hytta. Nå er det pludring, latter og sover "som et barn " borte bra men hjemme best tydeligvis [emoji12]

Akkurat nå prøver jeg å få i meg lunsj. Matlysten er ikke tilstede, så ikke så lett... du da?

Ser på Turer til Thailand. Vi vurderer å dra med mini om ca en mnd. Ellers gjør jeg meg klar for trilletur i solen :) håper du finner noe digg å spise, hva står det mellom?

Ser på Turer til Thailand. Vi vurderer å dra med mini om ca en mnd. Ellers gjør jeg meg klar for trilletur i solen :) håper du finner noe digg å spise, hva står det mellom?
Å, Thailand er herlig [emoji173] har vært dr 4 ganger selv, og enda ikke lei ;)

Angående mat så har jeg ikke allverdens å velge mellom... Salat eller grønnsaker, til nøds knekkebrød. Hater svangerskapsdiabetes! :(

Dagens lille høydepunkt (prøver å ikke komme med all survinga jeg egentlig ville skrive, men sletta igjen): ser ut som jeg får starte på yoga igjen snart. Jeg digger yoga og håper virkelig det går i boks <3

Æsj baby har 39 i feber, legen sier jeg skal se an. Hadde dere sett an eller dratt inn? Snart 6mnd

Dagens lille høydepunkt (prøver å ikke komme med all survinga jeg egentlig ville skrive, men sletta igjen): ser ut som jeg får starte på yoga igjen snart. Jeg digger yoga og håper virkelig det går i boks <3

Så bra! Aldri prøvd yoga men det ser veldig gøy ut!

Back
Topp