Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God mandag til deg ogsåDa var det mandag! Sol ute, og dagen fri for planer. Egentlig ganske deilig. Ønsker alle superdamene her en god mandag! [emoji173]
God mandag til deg ogsågodt med en dag uten planer, så kos deg i finværet
![]()
Ingen som vil skravle med meg i dag eller?
Akkurat nå prøver jeg å få i meg lunsj. Matlysten er ikke tilstede, så ikke så lett... du da?Klar for skravling! Hva gjør du i dag ?![]()
Takk det samme! Trøtt...
Han blir 2 i mars.
Var i seng igjen ved midnatt.
Kom meg nå opp og er på jobb nå.
Akkurat nå prøver jeg å få i meg lunsj. Matlysten er ikke tilstede, så ikke så lett... du da?
Skulle tro jeg hadde vært trøttere med ei jente som var urolig i natt. Men jeg fungerer normalt![]()
Det er det men skulle gjerne blitt kvitt den hosten ogsåMen jobb er vel bra, økonomisk
Dwt er det helt klartDigg med litt penger inn da![]()
Ha ha nopeNeida, helt passe![emoji2]
Nei i grunn ikkeVar den bra?
Å, Thailand er herlig [emoji173] har vært dr 4 ganger selv, og enda ikke leiSer på Turer til Thailand. Vi vurderer å dra med mini om ca en mnd. Ellers gjør jeg meg klar for trilletur i solenhåper du finner noe digg å spise, hva står det mellom?
Drikker ikke kaffe jeg, men litt cola og te gjør susenPå jobb jeg også. Kaffe nr 2 er inntatt og jeg er våken![]()
Dagens lille høydepunkt (prøver å ikke komme med all survinga jeg egentlig ville skrive, men sletta igjen): ser ut som jeg får starte på yoga igjen snart. Jeg digger yoga og håper virkelig det går i boks <3