Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser ikke den tråden dere snakker omHelt, helt, helt vondt jeg også
Helt forferdeligHelt grusomt. Off så leit![]()
Erfaring med .... heter denJeg ser ikke den tråden dere snakker om
Ikke santÅ hjelpes, stakkars gode snille m&m![]()
Ikke sant?Det var da en snill mamma!
Det der har jeg også lurt på veldig mange ganger....Hvorfor får så mange barn spille spill med 18 års grense?
Å artpåtil erte den som ikke får lov å spille
Vi har også hatt den flere gangerDet der har jeg også lurt på veldig mange ganger....
"Mamma jeg vil spille ...."
"Nei den har 15/18 års grense"
"Men dvzsd får spille det"
"Jeg er ikke deres mor, og dessuten får ikke fprek lov og du liker bedre å leke med han..."
Hatt den diskusjonen *noen* ganger
Fordi mange av de aldersgrensene er tåpelige.Hvorfor får så mange barn spille spill med 18 års grense?
Ikke vært med henne . Ungen og mannen har. Vært på Senvakt jegKos deg med svigermor![emoji1]
Det kan jeg til dels vært enig med deg i, men jeg vil ikke la min gitt på 9 spille GTA selv om noen andre i klassen får det.Fordi mange av de aldersgrensene er tåpelige.
Skjønner ikke det å erte de som ikke får lov, men ofte syns jeg aldersgrensene er alt for strenge og unaturlige.
Da er vi uenigeFordi mange av de aldersgrensene er tåpelige.
Skjønner ikke det å erte de som ikke får lov, men ofte syns jeg aldersgrensene er alt for strenge og unaturlige.
Min fårogså det men kun 12 års grense.Det kan jeg til dels vært enig med deg i, men jeg vil ikke la min gitt på 9 spille GTA selv om noen andre i klassen får det.
Vi kan godt vurdere spill som har høyere aldersgrense enn alderen hans (og filmer), men da skal vi ha spilt det først for å vurdere innholdet.
Aldersgrensene er der for å veilede voksenpersoner rundt barnet, ikke være det endelige svaret.Da er vi uenige
Hvorfor skal 10 åringer spille gta , call of duy osv
Er en grunn til at aldergrenswne er som de er på de.
Vi har noen spill med høy aldersgrense til oss voksne, men ingen av den han får lov til å spille.Min fårogså det men kun 12 års grense.
16 og 18 er totalt uaktuelt å det er de jeg snakker om
Hvorfor får så mange barn spille spill med 18 års grense?
Altfor mange slepphendte foreldreDET er tåpelig det! Alt for mye vold i slike spill og derfor skal de ikke spilles av barn.. trist enkelte foreldre ikke ser det![]()
Vel 18 års grense er for meg ikne veiledende,unger på barneskolen skal ikke spille gta ++ er min meningAldersgrensene er der for å veilede voksenpersoner rundt barnet, ikke være det endelige svaret.
Vanskelig å svare rundt spesifikke spill jeg ikke kjenner spesielt til, eller barnet forøvrig.
Men stort sett syns jeg de setter for høy grense, og da blir det vanskelig å ta systemet seriøst.