Uff så trist jeg ble av å lese innlegget i en annen tråd her fra en bruker jeg har skravlet mye med
Livet er urettferdig
Uffda? Hva som er skjedd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff så trist jeg ble av å lese innlegget i en annen tråd her fra en bruker jeg har skravlet mye med
Livet er urettferdig
God morgen.
Ingen store planer her i dag.
Ringe legen og høre hva vi skal smøre disse med![]()
Muligens en tur til legen/apoteket som følge av det. Rydde/vaske kjøkkenet videre, det ble ikke gjort på en dag nei, jmf den store masterplanen min.
Og så er det helg. Tacofredag, men venter på å få vite om mannen kommer hjem til å spise med oss eller ei.
Også har jeg visst lovet min bror at jeg står for morsdagsoppmerksomhet til mamma så jeg må finne på noe der også
Sitter på jobb, kjenner forkjølelsen har blitt verre etter trening i går
Sitter og venter på et viktig møte og føler jeg egentlig burde ha holdt sengen i dag![]()
10 årSer bra ut! Så kule sko! Hvor gammel er KB?
Mannen er hjemme med dem i dag
Noen med erfaring med ...Ånei. Hvilken tråd er det?
Den lille gutten hennes dødeUffda? Hva som er skjedd?
De skal selge ;-)
Takk for detÆsj[emoji20] god bedring!
God morgenhar ingen planer for dagen jeg. Lurer på om jeg kanskje skal ta og prøve meg på en månedsmeny. Eller kanskje ukesmeny er mer overkommelig [emoji23]
Hehekurs, utredning og hussalg er tidstyver altså [emoji13]
Salgs rengjøring [emoji23]
hMM..må vaske litt. Svigermor kommer jo![]()
Følte meg ikke helt bra i morges, men ble heldigvis mye bedre utover dagenEr du også syk?[emoji20]
Ja jeg ogsåUff... får helt vondt![]()
Ja jeg også
Rart med det når man skravler mye sammen over lengre tid
Ikke godt nei, men satser på at elocon i første omgang og canoderm senere skal bidra til bedre hudAu da![emoji15]det så sårt ut!
Helt, helt, helt vondt jeg ogsåUff... får helt vondt![]()