♫ Skravletråd februar ♫

God morgen.

Ingen store planer her i dag.

Ringe legen og høre hva vi skal smøre disse med
b5ea8c33480c0277ff021722232b4852.jpg

Muligens en tur til legen/apoteket som følge av det. Rydde/vaske kjøkkenet videre, det ble ikke gjort på en dag nei, jmf den store masterplanen min.
Og så er det helg. Tacofredag, men venter på å få vite om mannen kommer hjem til å spise med oss eller ei.

Også har jeg visst lovet min bror at jeg står for morsdagsoppmerksomhet til mamma så jeg må finne på noe der også

God morgen.

Ingen store planer her i dag.

Ringe legen og høre hva vi skal smøre disse med
b5ea8c33480c0277ff021722232b4852.jpg

Muligens en tur til legen/apoteket som følge av det. Rydde/vaske kjøkkenet videre, det ble ikke gjort på en dag nei, jmf den store masterplanen min.
Og så er det helg. Tacofredag, men venter på å få vite om mannen kommer hjem til å spise med oss eller ei.

Også har jeg visst lovet min bror at jeg står for morsdagsoppmerksomhet til mamma så jeg må finne på noe der også
Huff så ikke godt ut. Håpe får en god krem. Må få sendt avgårde til min mor i dag

Kjenner jeg er godsliten. Godt å være på jobb igjen, føle meg nyttig! Har kosa meg masse hjemme i permisjon, og kunne ønske jeg jobbet litt kortere dager, men det går overraskende bra. Jeg får koselige bilder av far og P på tur, sover i senga, spiser osv [emoji173]

Kjenner jeg ikke er helt komfy med den nye layouten til BV, men er vel en vanesak.

Så flott det går greit tilbake på jobb[emoji4]
Far og barn koser seg nok hjemme[emoji7]

God natt damer, Egypt er landet som aldri sovner så mannen er ute med barndomsvenner [emoji4]

Vi har noen som passer på posten vår og idag hadde det kommet et veldig viktig brev.
Mannen er må autorisert provisor farmasøyt i Sverige! [emoji16]det betyr at han endelig er fullstendig ferdig med alle kurs og all praksis! Dette skal feires for vi har jobbet mot dette i snart 3 år [emoji16]

Gratulerer så mye til flinke mannfolket ditt!![emoji1][emoji106]

Huff så ikke godt ut. Håpe får en god krem. Må få sendt avgårde til min mor i dag
Ikke godt nei. Vondt at jeg tok på. Klarte ikke strekke den ut, bedre i dag etter at han sov med søstra sin kortison og tykt lag fet krem med hansker over i natt. Erfaring tilsier at det blir vondere i løpet av dagen og bedre om natta. Upraktisk med sånne hansker på dagen men sier at han ikke kan gå ute uten noe på hendene i alle fall. Får ringe legen og høre, åpner ikke telefonen før ni og da er det et jag med kø... Så jeg ringer om en liten stund tenker jeg.

Back
Topp