God morgenGod morgen alle sammenhva er planene deres for i dag?
Her gjør vi oss klare for babysang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen alle sammenhva er planene deres for i dag?
Så kjedeligHjemme med 2 syke barn i dag![]()
Så flink du erDa var det vasket oppå alle kjøkkenskap og kjøleskapet. Mye dritt altså!
Ønsker deg en fin dag på jobbKb levert å jeg har kommet på jobben
Kommer du hit en tur? Jeg trenger noen med sånn energi. Jeg har et helt hus som må tas, og en bursdag som deadline...Da var det vasket oppå alle kjøkkenskap og kjøleskapet. Mye dritt altså!
God morgen
Her gjør vi oss klare for babysang![]()
Kommer du hit en tur? Jeg trenger noen med sånn energi. Jeg har et helt hus som må tas, og en bursdag som deadline...
Bare håper vi får solgt nå [emoji30][emoji30]
Når skal vi komme? [emoji13]
Hehe, ser jeg har hoppa fra 86. plass til plass nr 50 på topp 100-lista, bare i dag![]()
Joda. Det ordner seg nok. [emoji5]
Hehe! Om 2t [emoji12]da ryker restene
Jojo... Du har vel det. Hmm, jeg må ta her selv daHehe! Har nok mer enn nok her [emoji13] fotografen kommer her i morgen [emoji15] så må vaske, rydde og pakke [emoji52]
God morgen alle sammenhva er planene deres for i dag?
God morgen folkens
Trøtt jeg
Hjemme med 2 syke barn i dag![]()
Da var det vasket oppå alle kjøkkenskap og kjøleskapet. Mye dritt altså!
God morgen
Her gjør vi oss klare for babysang![]()
Hunden vil ut snart.
Lillemor vil sove
Jeg skal definitivt benytte meg av dobbel candy i pokemon go, så 23% strøm er litt lite. Lade. Og prøve å rydde litt på kjøkkenet i mellomtiden.
Masterplanen min for å rekke bursdag er kjøkken i dag og i morgen
Det høres mye ut å trenge to dager på å rydde kjøkkenet, men kombinasjonen av en del "dyptgående rot. Ikke bare oppvask liksom" og det faktum at jeg ikke har mye tid hver dag, så setter jeg to dager på det. Jeg har lillemor på 13 mnd med mamma-avhengighet som ikke er helt god på å hjelpe til på kjøkkenet (men god på å tømme papirinnsamlingen utover gulvet. Det ser rotete ut, men er fort gjort å plukke sammen igjen i det minste) hele dagen. Som sover på trilletur og våkner før jeg har rukket å spise lunsj de fleste dager.
Tiden fra ungene er i seng, gitt at hun faktisk sover uten at jeg ligger ved siden av henne skal jeg, hver dag, helst benytte på å holde huset i stand, rydde og vaske til bursdag, dusje et par ganger i uka, helst en gang iblant bare spise kveldsmat og hvile, samt ideelt sett jobbe så mye jeg bare klarer som burde være minst en time for dagen.
Om jeg antar at det tar et par timer å rydde og vaske kjøkkenet (ikke medregnet tiden oppvaskmaskinen bruker etc) så tar det absolutt to dager.