Stas! Når er innflytningsdatoen ?
21. April [emoji1319][emoji1319]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stas! Når er innflytningsdatoen ?
HeheKult å farge det i en annerledes farge da
![]()
Jepp, Marvel har mye bra. Glad i batman også. Ringenes herre og Harry potterJeg er litt med på Fantasy og sci-fi.
Veldig glad i det meste fra Marvel (X-men, S.H.I.E.L.D, Thor, Hulk, Spiderman, Captain America +++), Expand, Stranger things ++
Så greit å kunne bytte farge hyppig da, om man vil[emoji2]
Nå ble jeg sulten[emoji3]Hjemmelaget lasagne. Men med Squash i stedet for pasta og mascarpone/cottage cheese blanding i stedet for hvit saus. Og med karbonadedeig, tomatpuré, løk, hvitløk og chilli.
Hvitløksbrød og en enkel grønn salat ved siden av.
Bær og vaniljekesam til dessert.
Hverdagsmiddag. Ikke entrecôte liksom men digg![]()
Elsker Ringenes herre og Harry potter også.Jepp, Marvel har mye bra. Glad i batman også. Ringenes herre og Harry potter
Det var kult, råsa er stilig[emoji106] [emoji7]
Det var kult, råsa er stilig[emoji106] [emoji7]
Hvilken film er det? Må si jeg liker Thor og avengers også^^ Hihi.Elsker Ringenes herre og Harry potter også.
Gleder meg sinnssykt til American Goods kommer til Norge
21. April [emoji1319][emoji1319]
Det kommer til å gå fort!
Nå ble jeg sulten[emoji3]
Var godt. Nam. Og det finnes rester[emoji7] blir lunch i morgen
Jepp, Marvel har mye bra. Glad i batman også. Ringenes herre og Harry potter
Ser jeg deler smaken deres i filmerElsker Ringenes herre og Harry potter også.
Har de lagd film/serie av boka til Neil Gaiman?Elsker Ringenes herre og Harry potter også.
Kjenner du til forfatteren Neil Gaiman, det er en serie basert på en roman av han med samme navn og han har vært med på å lage den.Hvilken film er det? Må si jeg liker Thor og avengers også^^ Hihi.
Å JA!!!!!!Har de lagd film/serie av boka til Neil Gaiman?Eller er det noe annet? American Gods
Hobbiten-filmene ser vi også mye av[emoji106] Ringenes herre er jo bare helt konge, da. Kan ikke bli lei av de filmene. Avengers er også bra, mye action[emoji3]Ser jeg deler smaken deres i filmer
The Avengers er høyt på favorittlista til både meg og mannen. Mannen er dessverre ikke så begeistra for Ringenes Herre ("bla, bla, så mye gåing, bla, de kunne bare flydd på ørnene" osv -.- ), men han likte heldigvis Hobbiten-filmene daSå jeg får sett mange av mine favoritter når vi har filmkveld
![]()
Nårtid?[emoji3] hahah, har lyst på left overs[emoji8]Var godt. Nam. Og det finnes rester[emoji7] blir lunch i morgen
Ååååå! Så kult! Digger både boka og forfatteren