Yes, behagelig.. not[emoji23] Det må være en spennende jobb, ser kanskje mye rart, men[emoji39]
Veldig spennende jobb, men er ikke så ofte ute i kontrollen lenger[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes, behagelig.. not[emoji23] Det må være en spennende jobb, ser kanskje mye rart, men[emoji39]
Deilig med kvelden noen ganger[emoji85] [emoji3]
Liker den godt selvJa den kan jeg sjekke ut
Det er detOi gratulerer med å bli tante! Men trist med svigermor da[emoji17]
Mhm, stillhet er overraskende godt noen kvelder[emoji5]Helt fantastisk når huset blir stille![emoji85]
Skal sjekke den ut[emoji3]Ja den er bra. Om du ikke har sett noe har du mange episoder å kose deg med i så fall[emoji2]
Uff, så trist. Håper det etter forholdene går bra med henne? Gratulerer med nytt tantebarn på vei[emoji173]Rar dag i grunn
Svigemor ble innlagt å jeg får vite jeg blir tante igjen
Er så KJEDELIG å brette tøy[emoji50] men må jo gjøres. Fikk du en god natts søvn?Bretting av klesvask. Ferdig nå. Straks i drømmeland [emoji42]
Aha, mer møter og slike ting?[emoji4]Veldig spennende jobb, men er ikke så ofte ute i kontrollen lenger[emoji4]
God morgenGod morgen alle sammen
Kaldt idag også(-9), så har bestilt mer ved. Får det på torsdag. Idag skal jeg slappe av. Kun støvsuge og rydde litt kjapt her og der. Skal på foreldresamtale med eldste senere idag. Hva skal dere idag?
Greit å ha ekstra god tid når det er glatt[emoji5] er kaldt ute nå, ser ut til at det skal forbli kaldt ei stund framover.God morgen! Da står jeg og venter på bussen. Gikk litt for tidlig. Men det var glatt ute, da er det greit med litt ekstra tid. Brrrrr kaldt! -5
Var det rart å begynne å jobbe igjen? Eller var kanskje litt godt og?[emoji4]Skal på jobb! [emoji14] merkelig å si. Tida flyr, føles ikke ut som jeg har vært borte i 9,5mnd
Mannen kommer herifra så besøker venner og familien hans [emoji4]
Var det rart å begynne å jobbe igjen? Eller var kanskje litt godt og?[emoji4]
Går som regel mye bedre enn forventet[emoji4] er koselig med god tid om morgenen med de små[emoji173]Rart, men jeg taklet savnet mye bedre enn jeg ventet, trodde jeg kom til å ha vondt i magen og hjertet, men det gikk kjempe bra. Fått noen timer med henne idag tidlig også, hjelper mye [emoji173]
Nei, liker ikke konsistensen på det! Samme her, forstår ikke hva som er så godt med det[emoji6] [emoji15]