Bare jobb i morgenHåper du får en litt mer rolig dag i morgen[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare jobb i morgenHåper du får en litt mer rolig dag i morgen[emoji4]
Ser pp greysSitter å ser fødeavdelingen. Hva gjør dere da, jenter?
Sliten med andre ord! Blir kvelden her om ikke så altfor lenge[emoji4] i morgen kommer en ny dag og nye muligheter[emoji5]Egentlig sitter jeg bare å ser ut i luften.
Har akkurat dusjet etter trening og prøver bare å få i meg noe å drikke før jeg finner sengen
Har ikke sett en eneste episode av den serien, men kanskje jeg burde?[emoji4]Ser pp greys
Det synes jeg jaHar ikke sett en eneste episode av den serien, men kanskje jeg burde?[emoji4]
Ååååå i morra skal jeg hjem en tur![]()
Hm heart of dixie
Sitter å ser fødeavdelingen. Hva gjør dere da, jenter?
Har ikke sett en eneste episode av den serien, men kanskje jeg burde?[emoji4]
Rar dag i grunn
Svigemor ble innlagt å jeg får vite jeg blir tante igjen
Ja, må vel legge meg, jobb imorgen! Fikk strikket rumpern til snupp nesten ferdig da.
Ligger en liten time unna Alexandria men føles som om man går tilbake i tid på veien hit [emoji13]Hvor i Egypt ligger det?[emoji4]
På dagen ja.Deilig temp da![emoji2][emoji2] sommer!!
Mannen kommer herifra så besøker venner og familien hans [emoji4]Åja, familie der?
Høres veldig slitsomt ut, men garantert deilig å være ferdig [emoji4]Det meste av dagens plan utført, guttungen fikk korpssekk og litt stæsj oppi. Drikkeflaske og notehefte. Da kan han frakte fløyta i den når han skal på øvelse og ha noteboka sammen med![]()
Og nå skal jeg pusse tenner på dem og få dem i seng. I morgen tidlig opp, onsdag er uteskole og kakao. (vært bading på onsdag siste mnd så har hatt pause fra kakaokokingen)
Hun hadde 37,6 ved leggetid så ikke utviklet seg i det minste. Godt det.
Ja. Desverre ville ikke snuppa sove uten meg ved siden av (men når jeg bare sluttet å stå opp sov hun fornøyd til nå) så jeg fikk ikke jobbet noeHøres veldig slitsomt ut, men garantert deilig å være ferdig [emoji4]
Ååååå i morra skal jeg hjem en tur![]()
Mhm. Vi satser på barnehagen torsdag![]()