Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

Uffameg! [emoji26] Høres kjipt ut rett og slett! Trøsteklem!
Foreløpig er det mest bare irriterende.. Vondt om jeg beveger meg, men ikke uutholdelig. Enda. Men gikk fort nok fra ubehag til smerte, så.. Spørs hvor fort det går fra smerter til VELDIGE smerter..
Men takk!

Foreløpig er det mest bare irriterende.. Vondt om jeg beveger meg, men ikke uutholdelig. Enda. Men gikk fort nok fra ubehag til smerte, så.. Spørs hvor fort det går fra smerter til VELDIGE smerter..
Men takk!
Var hos fysio idag, trodde og jeg hadde smerter i bekkenet (til tider knivstikking i rompa, som er bekkenet), men hun fant ut itillegg at det er 'låste' muskler i korsryggen som forårsaker smertene, føles ut som at bekkenet/rompa og korsryggen brenner! Har du vurdert fysio, eller får du kanskje behandling? Jeg blir iallefall sykemeldt min 2 uker til, sa hun. Skal begynne med øvelser i varmt vann til uka [emoji7]

Var hos fysio idag, trodde og jeg hadde smerter i bekkenet (til tider knivstikking i rompa, som er bekkenet), men hun fant ut itillegg at det er 'låste' muskler i korsryggen som forårsaker smertene, føles ut som at bekkenet/rompa og korsryggen brenner! Har du vurdert fysio, eller får du kanskje behandling? Jeg blir iallefall sykemeldt min 2 uker til, sa hun. Skal begynne med øvelser i varmt vann til uka [emoji7]

Er ikke bak her. Nedi symfysen det er vondt.. Og det er verre nå enn for 1,5 uker siden..
Nevner det på neste kontroll. Har ikke vært plaget med det før etter siste kontroll. Først i dag det begynte bli vondt da.

Er ikke bak her. Nedi symfysen det er vondt.. Og det er verre nå enn for 1,5 uker siden..
Nevner det på neste kontroll. Har ikke vært plaget med det før etter siste kontroll. Først i dag det begynte bli vondt da.

Når ska du på neste kontroll da? :) (du har sikkert skrevet det tidligere, men jeg gidder ikke scrolla :p)
Er det noen fysio der du bor som du kan få gå til? Er jo ikke bra når en får problemer så tidlig i svangerskapet :(

Når ska du på neste kontroll da? :) (du har sikkert skrevet det tidligere, men jeg gidder ikke scrolla :p)
Er det noen fysio der du bor som du kan få gå til? Er jo ikke bra når en får problemer så tidlig i svangerskapet :(
Skal på kontroll når jeg er 16+0.
Så.. 1,5 uker til. Legen ville også ha meg inn rundt da for å snakke om sykemeldingen osv, for.. Jeg er jo sykemeldt i enda to uker, egentlig.
Er vel noe fysio her et sted ja. Tror jeg.. [emoji14]

Skal på kontroll når jeg er 16+0.
Så.. 1,5 uker til. Legen ville også ha meg inn rundt da for å snakke om sykemeldingen osv, for.. Jeg er jo sykemeldt i enda to uker, egentlig.
Er vel noe fysio her et sted ja. Tror jeg.. [emoji14]

Tror du at du kommer å jobbe mer? :/ Tenker at du blir nok mer sykemeldt om du er både svimmel og har bekkenplager :(

Tror du at du kommer å jobbe mer? :/ Tenker at du blir nok mer sykemeldt om du er både svimmel og har bekkenplager :(
Skal teste ut arbeidsevnen min neste uke. Svimmelheten ser ut til å ha gitt seg, men vet ikke om det er FORDI jeg har hatt tilnærmet bedrest de siste to ukene, eller fordi det faktisk er blitt bedre.
Får bare se det an med hodepinen og bekkenet som er begynt.. ><

15+0 [emoji173]️
Herlig å ha kommet så langt!
Prøver meg på arbeid i dag, for første gang på.. Tja.. 3-4 uker..?
Tenkte prøve en kort dag. Begynte ni, tenkte dra hjem to.
Men.. Mulig det blir enda kortere. Kjenner dessverre svimmelheten "ulme" godt - og i dag har jeg egentlig ikke gjort noe mer enn å sope rundt og sitte i en stol.
Altså.. Ikke noe hardt arbeid.
Prøver igjen på torsdag tenker jeg.
Lurer altså på om kroppen ikke er bra - den bare.. Klarte seg fint når jeg holdte meg rolig.

Ellers.. Sjekket med doppleren på lørdag. Og.. Herregud.. Sååå sterke hjerteslag, på 134. Også sparket han. Veldig. Hørte det dunket fælt i doppleren [emoji14]
Haha.. Aktiv i alle fall!
Kjenner det innimellom, men fremdeles så svakt at jeg må kjenne litt etter også. [emoji14]

Gratulerer med 15 uker på vei [emoji173][emoji173]
Takk [emoji173]️
Veldig fint å ha passert 15 uker. Føler endelig at jeg er kommet et stykke, ikke bare er "helt nygravid".

Skjønner det! Litt misunnelig merker jeg, sånn er det når man er "sist" i termingruppa [emoji14]
Haha. Du får snike inn i oktober og sånt, og heller føle deg vel over hvor langt du er kommet!
Jeg er jo "først" i august, og evt sist i juli. Og i juligruppa er jo folk passert 18 uker og mange har hatt oul :O
Men velger likevel å føle meg vel med å være kommet så langt som jeg har! :)
Og du, du har jo snart kommet til 12 uker! Skal se det går lettere etter det [emoji173]️[emoji173]️

Haha. Du får snike inn i oktober og sånt, og heller føle deg vel over hvor langt du er kommet!
Jeg er jo "først" i august, og evt sist i juli. Og i juligruppa er jo folk passert 18 uker og mange har hatt oul :O
Men velger likevel å føle meg vel med å være kommet så langt som jeg har! :)
Og du, du har jo snart kommet til 12 uker! Skal se det går lettere etter det [emoji173]️[emoji173]️
Jepp, jeg sniker litt i de andre gruppene foe nettopp det ja, hihi [emoji23]

Bare veldig glad for å snart være 12 uker på vei altså. Og glad på dine vegne selvfølgelig [emoji16]

15+0 [emoji173]️
Herlig å ha kommet så langt!
Prøver meg på arbeid i dag, for første gang på.. Tja.. 3-4 uker..?
Tenkte prøve en kort dag. Begynte ni, tenkte dra hjem to.
Men.. Mulig det blir enda kortere. Kjenner dessverre svimmelheten "ulme" godt - og i dag har jeg egentlig ikke gjort noe mer enn å sope rundt og sitte i en stol.
Altså.. Ikke noe hardt arbeid.
Prøver igjen på torsdag tenker jeg.
Lurer altså på om kroppen ikke er bra - den bare.. Klarte seg fint når jeg holdte meg rolig.

Ellers.. Sjekket med doppleren på lørdag. Og.. Herregud.. Sååå sterke hjerteslag, på 134. Også sparket han. Veldig. Hørte det dunket fælt i doppleren [emoji14]
Haha.. Aktiv i alle fall!
Kjenner det innimellom, men fremdeles så svakt at jeg må kjenne litt etter også. [emoji14]

Gratulerer med 15 uker:) spennende:) Hører tydelige hjerteslag på doppleren her og:) er så rart når det plutselig er så langt oppe:):)
Vet du at det er gutt eller er det en følelse?:) spennende:) er veldig nysgjerrig selv:) her er hjerteslagene alltid på mellom 155-165:) har en følelse på jente nå altså:)

Gratulerer med 15 uker:) spennende:) Hører tydelige hjerteslag på doppleren her og:) er så rart når det plutselig er så langt oppe:):)
Vet du at det er gutt eller er det en følelse?:) spennende:) er veldig nysgjerrig selv:) her er hjerteslagene alltid på mellom 155-165:) har en følelse på jente nå altså:)

Takk :)
Guttefølelse for det meste, men er rimelig sikker da. Blir sjokkert om det blir jente [emoji23]
Haha..
Spennende da! :D

Takk :)
Guttefølelse for det meste, men er rimelig sikker da. Blir sjokkert om det blir jente [emoji23]
Haha..
Spennende da! :D

Rart med den følelsen:) Hadde sånn sterk jentefølelse med første, men det var gutt, så fikk litt sjokk da, er jo rart å få sjokk men fikk det:) så prøver å holde følelsen litt tilbake denne gangen, hehe:) men føler det er mye som tyder på jente denne gangen, følelsen og:)

Rart med den følelsen:) Hadde sånn sterk jentefølelse med første, men det var gutt, så fikk litt sjokk da, er jo rart å få sjokk men fikk det:) så prøver å holde følelsen litt tilbake denne gangen, hehe:) men føler det er mye som tyder på jente denne gangen, følelsen og:)
Vel.. Med første visste jeg det ble jente før jeg fikk vite. Denne gang visste jeg at jeg var gravid 5 dager etter eggløsning (6 dager FØR positiv test), og jeg vet det er gutt [emoji14]
En aktiv gutt, som vi definitivt må løpe masse etter! [emoji23]
Så.. Om de sier jente, kommer jeg faktisk ikke til å tro på det før jeg fysisk ser det selv.. [emoji14]

Gratulerer med 15 uker ❤ Spennende å se hva det blir!! Jeg og har en sterk guttefølelse og hatt det siden jeg var 4 uker på veg eller noe. Følelsen har stemt på de tre siste babyene jeg har hatt en følelse på kjønn på. I tillegg er det typisk meg å få gutt, når det er 5 jenter vi potensielt kunne arvet litt tøy av:hilarious:

Gratulerer med 15 uker [emoji173] Spennende å se hva det blir!! Jeg og har en sterk guttefølelse og hatt det siden jeg var 4 uker på veg eller noe. Følelsen har stemt på de tre siste babyene jeg har hatt en følelse på kjønn på. I tillegg er det typisk meg å få gutt, når det er 5 jenter vi potensielt kunne arvet litt tøy av:hilarious:
Hahaha. Praktisk med jente, så da må det være gutt [emoji23][emoji106]

Back
Topp