Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

Så artig [emoji173] Jaaa, gleder meg enormt [emoji173]
Herregud, jeg er helt lost for tiden. Skulle skrive akkurat 10 dager før deg, men morrahuet klarte ikke koble at det ikke var det samme [emoji23]
Men ja! Gøy! Skal dere også vite kjønn om mulig?

Herregud, jeg er helt lost for tiden. Skulle skrive akkurat 10 dager før deg, men morrahuet klarte ikke koble at det ikke var det samme
emoji23.png

Men ja! Gøy! Skal dere også vite kjønn om mulig?

Haha! Ja, jeg vil gjerne vite kjønn denne gangen, men tror kanskje jeg skal overtale til at det skal være en overraskelse neste gang. Så slipper jeg den der: "Åååh, enda en *kjønn*.. Neste gang kanskje!" Eller: "ååh, en av hver! Perfekt!". Kjønn har absolutt ikke noe å si, her er jenta og gutten like velkommen ❤ Viktigste er jo at barnet er friskt, så klisje som det høres ut. Bli uansett å kjøpe/strikke en del i kjønnsnøytrale farger, men blir nok noe som er rosa/blått eller "typisk" gutt/jente (tenker dress/kjole). Barnerommet blir nok også ganske kjønnsnøytral (grått/hvitt/beige) og med noen ros/blå elementer som eventuelt kan byttes ut.

Skal dere vite?

Blir spennende å se om vi begge får gutt, siden vi begge har så sterk magefølelse på det :D

Haha! Ja, jeg vil gjerne vite kjønn denne gangen, men tror kanskje jeg skal overtale til at det skal være en overraskelse neste gang. Så slipper jeg den der: "Åååh, enda en *kjønn*.. Neste gang kanskje!" Eller: "ååh, en av hver! Perfekt!". Kjønn har absolutt ikke noe å si, her er jenta og gutten like velkommen [emoji173] Viktigste er jo at barnet er friskt, så klisje som det høres ut. Bli uansett å kjøpe/strikke en del i kjønnsnøytrale farger, men blir nok noe som er rosa/blått eller "typisk" gutt/jente (tenker dress/kjole). Barnerommet blir nok også ganske kjønnsnøytral (grått/hvitt/beige) og med noen ros/blå elementer som eventuelt kan byttes ut.

Skal dere vite?

Blir spennende å se om vi begge får gutt, siden vi begge har så sterk magefølelse på det :D

Ingen som har nevnt noe om det hos meg faktisk.. Men har merket meg at folk generelt synes det er mer synd å få gutt enn jente. Det er mer "krise" om man får to gutter, enn to jenter. -.-
Etter hva jeg har lest rundtom. Noe som er helt teit.

Heh. Denne gutten, om det blir gutt, må gå i litt rosa. Arvet etter storesøster [emoji28]
Vi skal vite ja. Samboers første baby så.. [emoji14] Spennende å se!

Så altså..
Sa til sambo at han kunne legge hånden på magen, for baby var veldig aktiv nå. Så holdt han i ca 2 min.. Ingenting. Så la han ansiktet/øret mot magen, og ble sparket rett i øret [emoji23][emoji106]

Gøy når det kjennes på utsiden og. Enda morsommere er det at det er så kraftig at jeg skvetter.

Auauau.. Våknet av syke magesmerter. Altså, sånne man blir kvalm av. Måtte stavre meg opp for å ordne varmeflaske..
Håper og tror det bare er luftsmerter, spesielt siden baby drev og sparket midt i der, men.. Det kjennes jo også ut på samme måte som jeg opplever rier. Det liker jeg ikke...

Herleik så vondt.. Altså.. Knekke sammen ned på kne på gulvet og vri seg i smerte, vondt. Varmeflasken hjalp på dog. Det er et godt tegn. Nå får jeg prøve å sove.. Graviditeten har gitt meg søvnproblemer. Klokken er halv fem, og jeg har bare såvidt fått slumret bittelitt...

Bare 1 dag igjen til ultralyd nå...!

Auauau.. Våknet av syke magesmerter. Altså, sånne man blir kvalm av. Måtte stavre meg opp for å ordne varmeflaske..
Håper og tror det bare er luftsmerter, spesielt siden baby drev og sparket midt i der, men.. Det kjennes jo også ut på samme måte som jeg opplever rier. Det liker jeg ikke...

Herleik så vondt.. Altså.. Knekke sammen ned på kne på gulvet og vri seg i smerte, vondt. Varmeflasken hjalp på dog. Det er et godt tegn. Nå får jeg prøve å sove.. Graviditeten har gitt meg søvnproblemer. Klokken er halv fem, og jeg har bare såvidt fått slumret bittelitt...

Bare 1 dag igjen til ultralyd nå...!
Oi da! Hvordan er det med deg nå da? God bedring!

Nei men fy! Det høres ikke bra ut Lillafrosk [emoji32]
Håper det er bedre nå, at du fikk sove og at det ikke gjentar seg

God bedring! Håper det bare var ufarlige luftsmerter. Spennende med ultralyd [emoji173]️ lykke til!

Oi da! Hvordan er det med deg nå da? God bedring!

Nei men fy! Det høres ikke bra ut Lillafrosk [emoji32]
Håper det er bedre nå, at du fikk sove og at det ikke gjentar seg

God bedring! Håper det bare var ufarlige luftsmerter. Spennende med ultralyd [emoji173]️ lykke til!
Skikkelig øm i magen etter å ha hatt vondt, men er nok ikke rier/sa i alle fall. Varmeflasken er enda godt plassert på magen likevel, dog.
Ble bare veldigveldig bekymret i natt, da det var så vondt, men.. Ser ikke ut til å være noe spesielt :)
Men takk jenter [emoji173]️

Høres ikke særlig godt ut o_O God bedring ❤

Høres ikke særlig godt ut o_O God bedring [emoji173]
Takk. Nå sitter jeg bare her og vurderer om jeg bør kontakte lege eller ikke. Samt at jeg egentlig vil sove, men ikke får til. 3 timer samlet med søvn er ikke gøy..

Takk. Nå sitter jeg bare her og vurderer om jeg bør kontakte lege eller ikke. Samt at jeg egentlig vil sove, men ikke får til. 3 timer samlet med søvn er ikke gøy..

Ta en telefon ned, så hører du hva de eventuelt tenker! Skade ikke å høre hvert fall. Det er det verste, når man vil, men ikke får sove :/

Ta en telefon ned, så hører du hva de eventuelt tenker! Skade ikke å høre hvert fall. Det er det verste, når man vil, men ikke får sove :/
Ringte føden i stad. Siden jeg bor så langt unna, skal på ul i morgen, smertene er borte ooog har kjent liv, så vurderte vi at vi ventet til i morgen. Om smertene kom tilbake, skulle jeg dog ringe og komme inn på sjekk i dag.

Og ja.. Nå er jeg skikkelig trøtt og sliten, og det er ikke noe godt å prøve å fungere da..

Ringte føden i stad. Siden jeg bor så langt unna, skal på ul i morgen, smertene er borte ooog har kjent liv, så vurderte vi at vi ventet til i morgen. Om smertene kom tilbake, skulle jeg dog ringe og komme inn på sjekk i dag.

Og ja.. Nå er jeg skikkelig trøtt og sliten, og det er ikke noe godt å prøve å fungere da..

Høres ikke så dumt ut ❤ Prøv å slapp av, tøm hodet for tanker, og sett på rolig og god musikk. Jeg hører alltid på denne: https://m.youtube.com/watch?v=7wfYIMyS_dI

Høres ikke så dumt ut [emoji173] Prøv å slapp av, tøm hodet for tanker, og sett på rolig og god musikk. Jeg hører alltid på denne: https://m.youtube.com/watch?v=7wfYIMyS_dI
Tror jeg skal legge meg ned i kjelleren med film etterhvert. Med lite søvn blir jeg enda kaldere/frossen enn vanlig. Og jeg orker ikke gjøre noe uansett.
Baby lever i alle fall. Han hadde hjertelyd på 125 i stad (måtte sjekke), og sparket katten i hodet for noen minutter siden (.. Hun sover dog så godt på magen min, tror ikke hun enset det [emoji23])

Veldig fin sang da [emoji106] sikkert veldig grei å bruke når man trenger det rolig rundt seg :)
Selv hører jeg mest på punkrock, selv for å slappe av [emoji28]

Så fælt å plutselig få vondt sånn, og utmattende å ikke få sove! Merker utrolig godt hvordan lite søvn påvirker formen her også. Håper du slipper å få de smertene igjen, i hvert fall frem til fødsel. Spennende at du skal på ul i morgen [emoji4] det blir sikkert kjempegøy å se og ekstra betryggende etter den natten du hadde [emoji4]

Så fælt å plutselig få vondt sånn, og utmattende å ikke få sove! Merker utrolig godt hvordan lite søvn påvirker formen her også. Håper du slipper å få de smertene igjen, i hvert fall frem til fødsel. Spennende at du skal på ul i morgen [emoji4] det blir sikkert kjempegøy å se og ekstra betryggende etter den natten du hadde [emoji4]

Søvnløshet er noe herk. Jeg tror jeg bare skal gi opp hele denne dagen, og leggw meg igjen [emoji28]

Ja, vet du, jeg tenkte på det i natt at.. "faen, til fødselen blir smertene ENDA verre enn dette" [emoji14]
Men regner med alt går greit nå. Lille gav noen betryggende spark i katten her nå, så. :) Blir likevel helt ok å få et 100% svar i morgen..

Søvnløshet er noe herk. Jeg tror jeg bare skal gi opp hele denne dagen, og leggw meg igjen [emoji28]

Ja, vet du, jeg tenkte på det i natt at.. "faen, til fødselen blir smertene ENDA verre enn dette" [emoji14]
Men regner med alt går greit nå. Lille gav noen betryggende spark i katten her nå, så. :) Blir likevel helt ok å få et 100% svar i morgen..

Det er lov å gå og legge seg, da [emoji4][emoji4]

Det er lov å gå og legge seg, da [emoji4][emoji4]
Tenkte få sagt hei til datteren min i dag først [emoji28]
Sambo som hjalp henne på skolen, så har ikke sett henne enda. Og så spise litt :)

Huffda, høres ikke godt ut :( bra du skal se den lille på oul i morgen [emoji173]

Back
Topp