Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

Huffda, høres ikke godt ut :( bra du skal se den lille på oul i morgen [emoji173]
Var helt jævlig, ikke hatt så vondt på lenge.. Jeg får rier, menssmerter, luftsmerter/dårlig-i-magen-smerter på samme sted. I magen, fremme. Og dette var like sterke som.. Rier, 6 cm (om jeg skulle gjette. Kom inn med 8 cm sist). Og ved å kjenne på det, kom jeg på hvor gøy det blir å føde igjen [emoji14]

Men ja. Blir godt å få se lille i morgen [emoji7][emoji7]

Kan det hende at du har hatt en cyste på eggstokken? De er ganske så smertefulle rett før de sprekker.
Jeg har aldri født selv, men har hatt en del cyster, og de kjennes litt ut som du forklarer med mens-, luft-, og magekrampe-smerter.
Mener du forresten at det kjennes sånn ut å føde altså..? Bare å glede seg skjønner jeg [emoji85]

Kan det hende at du har hatt en cyste på eggstokken? De er ganske så smertefulle rett før de sprekker.
Jeg har aldri født selv, men har hatt en del cyster, og de kjennes litt ut som du forklarer med mens-, luft-, og magekrampe-smerter.
Mener du forresten at det kjennes sånn ut å føde altså..? Bare å glede seg skjønner jeg [emoji85]
Har aldri hatt cyster før, så det vet jeg ikke. Men smerten kom, roa seg litt, kom tilbake, roa seg litt.. Pakka på varmeflasken for å slippe mer smerter. [emoji14]

Rier KAN kjennes slik ut. Men de kan også sitte i ryggen, som et belte rundt hele rygg /mage, rygg og lår eller faktisk til og med kun i lårene. Ut i fra det jeg har hørt. Også hørt at det kan variere fra et svangerskap til et annet på samme person. Men ja. Siden all smerte sitter fremme hos meg, tror jeg mulig det blir sånn neste gang også. Og da kjennes det sånn ut, ja [emoji85]

Liker ikke det med de smertene dine. Du må spørre dem skikkelig ut i morgen og få en god sjekk.
Ønsker deg superlykketil! [emoji7][emoji1]

Kjære Lillafrosk ❤ Ønsker deg masse lykke til i morgen, håper det blir en fantastisk opplevelse og at du får bare godt nytt. Gleder meg til å høre hvordan det går :D

Liker ikke det med de smertene dine. Du må spørre dem skikkelig ut i morgen og få en god sjekk.
Ønsker deg superlykketil! [emoji7][emoji1]
Regner med de finner ut om baby har det bra eller ikke i morgen. Meg er det ikke sååå nøye med. Er det ikke noe med babyen, var det mest sannsynlig ikke noe farlig. Luft eller evt en cyste spm nevnt over her :)
Kjære Lillafrosk [emoji173] Ønsker deg masse lykke til i morgen, håper det blir en fantastisk opplevelse og at du får bare godt nytt. Gleder meg til å høre hvordan det går :D
Takk for det [emoji173]️ forhåpentligvis går det bare godt i morgen.

Lykke til i morgen[emoji173]️

Håper det går bra idag [emoji4] og at smertene du hatt var ufarlige [emoji173]

Under to timer igjen! Har enda ikke stått opp, faktisk fått til å sove litt i natt!!
Må hive i meg noe mat og sjekke om bilen virker, og hive oss av gårde straks.

Lykke til:) gleder meg til å høre at alt er bra med gutten:)

f504698c04b9dc354a2b45918ce1766c.jpg

"Hallo, hallo", fra GUTTEN i magen [emoji170][emoji170]
Morkaken har grodd seg til på fremsiden, er nok derfor jeg ikke kjenner så mye alltid. Pirket seg godt på øret og greier. Ble ikke såå gode bilder pga morkaken. :)

Back
Topp