Den var grei denHåper du får en fin vakt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var grei denHåper du får en fin vakt
Den var greiHa en fin vakt![emoji4]
HeiJeg må bare fortelle at etter ti år uten å klare å få barn, ble jeg gravid med en gang etter å ha prøvd bidronninggele (og ginseng). Jeg vet ikke om det var dette som hjalp meg, men nå har jeg i alle fall et lite, stort mirakel på 10+2 Jeg er så lykkelig <3
![]()
Gratulerer så mye med den lille spiren [emoji173]️HeiJeg må bare fortelle at etter ti år uten å klare å få barn, ble jeg gravid med en gang etter å ha prøvd bidronninggele (og ginseng). Jeg vet ikke om det var dette som hjalp meg, men nå har jeg i alle fall et lite, stort mirakel på 10+2 Jeg er så lykkelig <3
![]()
Her går skravla,så kjekt . Jeg har hatt en helt grei vakt og nå er det middag om ikke alt for lenge her![]()
Tar gjerne det også jeg [emoji23]Så deilig middag[emoji2]
Her er det dessverre pannekaker...[emoji849]
Kokt torsk med poteter,gulrøtter og SandefjordsmørHva står på menyen idag?[emoji4]
Prøver på detSå snill du er[emoji2]
Yes gjorde detRoet seg endel ja[emoji849]
Pannekaker som kb skal lageDa har vi vært på søndagsmiddag hos svigermor. Deilig oksestek m tilbehør. Og lille gnagde på en gulrot.
Hva har dere/skal dere spise til middag Idag?
Mange å steke med 5 barn i husJeg steker pannekaker[emoji1]
Fortsatt bare våttBle det noe denne gangen da?
Gratuleree til degHeiJeg må bare fortelle at etter ti år uten å klare å få barn, ble jeg gravid med en gang etter å ha prøvd bidronninggele (og ginseng). Jeg vet ikke om det var dette som hjalp meg, men nå har jeg i alle fall et lite, stort mirakel på 10+2 Jeg er så lykkelig <3
![]()
Hva skal dere ha?Her går skravla,så kjekt . Jeg har hatt en helt grei vakt og nå er det middag om ikke alt for lenge her![]()
Har en ytrefilet av svin liggende. Ris, salat, saus kanskje....Da har vi vært på søndagsmiddag hos svigermor. Deilig oksestek m tilbehør. Og lille gnagde på en gulrot.
Samme resultat som sistGikk det bedre nå?[emoji4]
Gratulerer!HeiJeg må bare fortelle at etter ti år uten å klare å få barn, ble jeg gravid med en gang etter å ha prøvd bidronninggele (og ginseng). Jeg vet ikke om det var dette som hjalp meg, men nå har jeg i alle fall et lite, stort mirakel på 10+2 Jeg er så lykkelig <3
![]()
Oksestek er godtDa har vi vært på søndagsmiddag hos svigermor. Deilig oksestek m tilbehør. Og lille gnagde på en gulrot.
Gratulerer med en liten spireHeiJeg må bare fortelle at etter ti år uten å klare å få barn, ble jeg gravid med en gang etter å ha prøvd bidronninggele (og ginseng). Jeg vet ikke om det var dette som hjalp meg, men nå har jeg i alle fall et lite, stort mirakel på 10+2 Jeg er så lykkelig <3
![]()