Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Jeg tror også det. Strimlene er negative, men monitoren sier jo max. men stoler ikke helt på det da den ikke har spurt etter test idag [emoji14] både strimler, og clearblue digital var negativ idag, forsåvidt igårkveld også. ( men positive igår formiddag ) så jeg tror igrunn også at jeg er 1DPO idag
Bruksanvisningen sier jo at den har maks i to dager etter positiv test, så høy en dag og så lav igjen.. [emoji4]
 
Bruksanvisningen sier jo at den har maks i to dager etter positiv test, så høy en dag og så lav igjen.. [emoji4]

ja den gjør d... men tror ikke det stemmer at alle har maks fertilitet i to døgn :p selv om monitoren oppdager første max dag, og ikke ber om test neste dag. så tror jeg ikke automatisk alle har det. mine var jo negative idag så :)
 
Takk :D ser den nederste streken er todelt på et vis, da vet jeg hvordan det skal se ut iaf :p fått bare høy denne mnd. Tror jeg har EL i dag.

prøvd å testet med andre tester ? jeg brukte strimler og noen gamle clearblue digital jeg hadde liggende bare for å være sikker :)
 
ja den gjør d... men tror ikke det stemmer at alle har maks fertilitet i to døgn :p selv om monitoren oppdager første max dag, og ikke ber om test neste dag. så tror jeg ikke automatisk alle har det. mine var jo negative idag så :)

Skal bare komme med noe jeg tror: Altså man får jo max på monitoren når den finner lh-økning. Som vil si at eggløsning er på tur til å skje, som da er dag 1 med max :) Dag 2 med max er den dagen eggløsningen er, og den fortsatt er på max siden sjansen er stooor for at man kan bli gravid :)
Når den blir høy igjen altså etter to dager med max, er det fortsatt mulig å bli gravid siden egget lever i en 24 timer eller noe slikt :) også går den da over til lav siden sjansen er liten for å bli gravid. Med andre ord ser jeg den dagen man får høy som 1 dpo :)

Men dette er kun noe jeg tror da :)
 
Skal bare komme med noe jeg tror: Altså man får jo max på monitoren når den finner lh-økning. Som vil si at eggløsning er på tur til å skje, som da er dag 1 med max :) Dag 2 med max er den dagen eggløsningen er, og den fortsatt er på max siden sjansen er stooor for at man kan bli gravid :)
Når den blir høy igjen altså etter to dager med max, er det fortsatt mulig å bli gravid siden egget lever i en 24 timer eller noe slikt :) også går den da over til lav siden sjansen er liten for å bli gravid. Med andre ord ser jeg den dagen man får høy som 1 dpo :)

Men dette er kun noe jeg tror da :)

Hmm det kan godt være det stemmer [emoji13] skjønner ikke så mye egentlig :p idag står det også Max. Men d står enda Max dag2 (som var igår) har d noe med å gjøre at testperioden min er ifra kl 09?
 
Hmm det kan godt være det stemmer [emoji13] skjønner ikke så mye egentlig [emoji14] idag står det også Max. Men d står enda Max dag2 (som var igår) har d noe med å gjøre at testperioden min er ifra kl 09?
Ja. Når jeg fikk tr igår så var det senere enn testperioden så da regner den tr fra i dag [emoji3]
 
Hmm det kan godt være det stemmer [emoji13] skjønner ikke så mye egentlig :p idag står det også Max. Men d står enda Max dag2 (som var igår) har d noe med å gjøre at testperioden min er ifra kl 09?

Vil tro det står høy på den etter kl 9 :)
 
Helt rett :D Da var den på høy etter kl 09 :) Burde vi legge inn aksjer idag også, eller tror du det holder ? la inn aksjer onsdag, fredag,lørdag,søndag,mandag og igår :p

Så bra :D Tja, jeg ville nok tenkt at det holdt :) (hadde sex annen hver dag denne syklusen, så siste var på eggløsningsdagen), men vil dere være sikre så kjør på ;)
 
Så bra :D Tja, jeg ville nok tenkt at det holdt :) (hadde sex annen hver dag denne syklusen, så siste var på eggløsningsdagen), men vil dere være sikre så kjør på ;)

Hehe ja vi får se om jeg får lurt med meg gubben i kveld også :p det KAN jo faktisk bli for mye av det gode også til ett vist tidspunkt :p
 
Hehe ja vi får se om jeg får lurt med meg gubben i kveld også :p det KAN jo faktisk bli for mye av det gode også til ett vist tidspunkt :p

Haha, ja det kan det faktisk ^^ vi ha pause på ei uke her etter å ha gjort det anna hver dag siden jeg sluttet å blø ^^ haha.
 
Haha, ja det kan det faktisk ^^ vi ha pause på ei uke her etter å ha gjort det anna hver dag siden jeg sluttet å blø ^^ haha.

Tror vi å må ha en ukes pause etter dette :p Men så sa mannen min igår " du vet at den virker når du ikke har eggløsning også " haha... Offameg :p Noen dager får han iallefall vente, det er helt sikkert :p
 
Tror vi å må ha en ukes pause etter dette :p Men så sa mannen min igår " du vet at den virker når du ikke har eggløsning også " haha... Offameg :p Noen dager får han iallefall vente, det er helt sikkert :p

Hahahaha ^^ noen dager pause blir sikkert bra ja :p Men sant det, funker utmerket i dpoland også :p [emoji23] haha
 
Hahahaha ^^ noen dager pause blir sikkert bra ja :p Men sant det, funker utmerket i dpoland også :p [emoji23] haha

Blir litt sånn opphengt i disse dagene rundt EL.. Men det er vell ikke bare meg tenker jeg :p Og er kanskje ikke SÅÅÅ gira til vanlig. får prøve å skjerpe meg litt så ikke gubben føler seg "brukt" haha :p
 
Når gubben min selv har bestilt testpinner til min så tenker jeg at han sikkert har interesse for å snike på den, tenkte jeg skulle vise han med den når den begynner å be om tester, og se om han plutselig vill bruke meg istede for at han skal føle seg brukt, han er litt sånn [emoji4]
 
Blir litt sånn opphengt i disse dagene rundt EL.. Men det er vell ikke bare meg tenker jeg :p Og er kanskje ikke SÅÅÅ gira til vanlig. får prøve å skjerpe meg litt så ikke gubben føler seg "brukt" haha :p

Haha, ja trur det er viktig:) Det måtte jeg her i alle fall, når vi prøvde på første :p
Denne gangen ble eggløsningsdagen en sånn "planlagt-sex" :p og etter det så ble det bare pause, da ingen av oss hadde nå lyst ^^
 
Følger denne tråden siden jeg har nettopp kjøpt meg monitor :) Blir spennende å se hva som kommer ut av det, siden jeg også skal til på min første runde med Leteozol!
 
Følger denne tråden siden jeg har nettopp kjøpt meg monitor :) Blir spennende å se hva som kommer ut av det, siden jeg også skal til på min første runde med Leteozol!
Velkommen skal du være! [emoji4]

Har også nettopp begynt med monitor, gleder meg som en unge til å tisse på pinner, aldri prøvd liknende før[emoji3] ikke engang vanlige eggløsningstester!

Sånn uten å ha masse peiling så lurer jeg på om ikke letrozol vil slå ut på lh-tester? Vet du? Nå ble jeg nysgjerrig!
 
Her kommer ett skikkelig tåpelig spørsmål ang monitor, men lurer lell. Er det noen som bare har fått forhøya på monitor, hvorpå det har vist seg at de er gravide? Er det i det hele tatt mulig?
 
Back
Topp