Mira2007
Glad i forumet
Tester med strimler i tillegg daJeg har fått positiv el strimmel og kun høy på monitoren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tester med strimler i tillegg daJeg har fått positiv el strimmel og kun høy på monitoren.
MVis vedlegget 217284
Monitoren viste høy i formiddag uten oppdaget LH stigning. Nå fikk jeg denne. Er vell positiv strimmel og digital?
Ja bare følte på meg det var noe.. rart siden jeg aldri har El-smerter til vanlig.. men klager ikkeEr positiv det der ja![]()
Da har jeg fått fire pakker med tester til monitoren i posten i dag! [emoji3] så nå skal tr bare komme så jeg kan begynne å tisse på pinner om ikke lenge! satser på at det klaffer innen jeg er tom! Selv om jeg har eggløsning hver mnd så har jeg bare mulighet til å bli gravid annenhver, og vi vet ikke hvilke [emoji13]
Mangler høyre eggleder grunnet exu ifjor. De ville ikke ta eggstokken også siden de ikke vet hvordan den siste egglederen funker, så den ensomme fjotten på høyreside tror at alt er i orden [emoji4]Lykke tiljeg er blitt supergla i monitoren min, og syns den er så enkel å bruke
Hvorfor har dere bare mulighet annenhver mnd dersom du har EL hver mnd ? [emoji14] trenger ikke svare dersom du ikke vil altså
![]()
Mangler høyre eggleder grunnet exu ifjor. De ville ikke ta eggstokken også siden de ikke vet hvordan den siste egglederen funker, så den ensomme fjotten på høyreside tror at alt er i orden [emoji4]
Jeg gleder meg til å få begynt med monitoren [emoji4]

Er det noen som har bilde av en test som slo ut på maks? Så nysgjerrig på hvordan strekene ser uthar hatt høy nå i over en uke. Sikker på at jeg har EL selv om den ikke går helt til topps, første mnd jeg bruker den etter uheldigvis å slettet alt innholdet
![]()
Vanlig at man ikke skal teste på dag 2 med Max? Fikk Max i går å idag ble jeg ikke bedt om å teste?!?
Når du har fått max, blir den ikke å spørre etter flere tester nei. Da har den gjort oppgaven sinSå da får du max i to dager også høy en dag også lav
![]()

okei, så ingen flere tester denne PP da ?ny på dette så må bare spørre
![]()
Nei, blir nok ikke flere tester denne pp
Bare begynne å telle dpo fra i morgenVil tro el er idag da
![]()
Så snilt av deg å svare på alle nybegynner spørsmålene mineSpørs om jeg får lurt med meg gubben idag
etter 1 runde på søndag og 2 runder igår
haha ....
Bare hyggelig detHaha, da har dere nå lagt godt med aksjer i alle fall
ville kanskje prøvd å fått en runde i morgen i stedenfor i dag, da sæd lever flere dager
så rundene i går dekker fint dagen idag, om mannen har gode sædceller
![]()
Jeg hadde gjettet på at i dag var 1dpoDet har han heldigvis. Men hadde sikkerlige EL smerter på søndag og igår.. tror du eggløsning er idag da ? Idag har jeg ingen symptomer![]()
Jeg tror også det. Strimlene er negative, men monitoren sier jo max. men stoler ikke helt på det da den ikke har spurt etter test idagJeg hadde gjettet på at i dag var 1dpo