Termin 2017 felles skravletråd

Hmm, lite liv i denne tråden :( hvordan går det med deg? Fremdeles svimmel?
Jepp, er det. Var ikke sånn i 2016-tråden :O
Ja, men føler meg mye bedre. Tror det er fordi jeg har vært rolig osv..
Hvordan går det med deg?

Jepp, er det. Var ikke sånn i 2016-tråden :O
Ja, men føler meg mye bedre. Tror det er fordi jeg har vært rolig osv..
Hvordan går det med deg?
2015 var også mye mer aktiv. Rart at det plutselig har blitt sååå rolig her inne :(

Så bra at du føler deg bedre! Hvor lenge er du sykemeldt?

Her er det bekken som er vondt som f.. om dagen. Skal til legen i morgen, og regner nesten med at jeg blir fullt sykemeldt ut svangerskapet :( ikke helt det jwg har lyst til, men ingen takker meg om jeg ødelegger min egen helse ;)

2015 var også mye mer aktiv. Rart at det plutselig har blitt sååå rolig her inne :(

Så bra at du føler deg bedre! Hvor lenge er du sykemeldt?

Her er det bekken som er vondt som f.. om dagen. Skal til legen i morgen, og regner nesten med at jeg blir fullt sykemeldt ut svangerskapet :( ikke helt det jwg har lyst til, men ingen takker meg om jeg ødelegger min egen helse ;)

Ja, veldig rart. Prøvd å invitere folk hit også, men ond sirkel. Ingen vil hit heller uten aktivitet.

Er sykemeldt enda 3 uker.
Uff.. Er du dårlig? :/

Ja, veldig rart. Prøvd å invitere folk hit også, men ond sirkel. Ingen vil hit heller uten aktivitet.

Er sykemeldt enda 3 uker.
Uff.. Er du dårlig? :/
Helt sant. Får håpe at interessen tar seg opp igjen snart :)

Annet enn bekkenet så går det greit. Men det er ikke mye aktivitet som skal til før dagen blir ødelagt...

Helt sant. Får håpe at interessen tar seg opp igjen snart :)

Annet enn bekkenet så går det greit. Men det er ikke mye aktivitet som skal til før dagen blir ødelagt...
Jau.. Men tviler.. :/
Uff. Bekkenplager er vondt..! Og slitsomt... :(

Hadde jeg bare hatt meg selv å tenke på, så kunne jeg hvertfall tatt det med ro. Men med 3 barn i hus som skal det ene og det andre blir det fort for mye [emoji14]
Ja, ser den. Kjenner det er nok stress med en i blant. Hatt en vanskelig dag. Dattera har vært skikkelig vrang, og kattene har plaga meg skikkelig ><

Æsj da :( hvor gammel er datteren din?får håpe på en bedre dag i morgen :)
7 år. Jeg holdt på å bli gal. Hun gadd rett og slett ikke tenke selv i dag. Prøvd å lære bort regnemetoder til noen som ikke gidder tenke? Not an easy task..

14+3, og bekkenet begynner bli vondt. Har vært ubehag i 1,5 uke, men nå kjenner jeg at det begynner bli vondt også. Det er TEIT det! ><

Er enig i at denne tråden ikke var så lett å få øye på.
Men fant den da [emoji4]
Det er bra! Velkommen inn i 2017tråden :)
God dag :) ny uke ! Klar for det
God dag! Noe spennende program i dag?
Her har det blitt fiksing av tannen til L i dag.. Med bedøvelse og alt. Hun knakk av en bit på skolen på fredag :/

Back
Topp