Termin 2017 felles skravletråd

Hehe, man skal ikke kimse av magefølelsen :) den pleier gjerne å være rett :)

Tenker mannen er ekstra spent da :)
Følelsen var riktig sist i alle fall :)
Mannen er spent ja! Har spurt 100 ganger om når det var timen var [emoji14]
 
Å, så godt når han engasjerer seg da! Kjent liv enda?
Ja,er fint [emoji173]️ Kjent liv siden 13-14 uker. 17+3 i dag :)
Kjente daglig liv fra 15+3..men lille ekorn har vært roligere den siste uken. Det liker jeg ikke.. Mulig snudd seg eller noe.

Hvor langt er du kommet nå?
 
Ja,er fint [emoji173]️ Kjent liv siden 13-14 uker. 17+3 i dag :)
Kjente daglig liv fra 15+3..men lille ekorn har vært roligere den siste uken. Det liker jeg ikke.. Mulig snudd seg eller noe.

Hvor langt er du kommet nå?
De er jo så små på den tida, at det er jo ikke så mye som skal til før man ikke kjenner noe. Sikker på at alt er fint jeg :)
Jeg er 33+0 i dag :D nærmer seg med stormskritt! [emoji173]
 
De er jo så små på den tida, at det er jo ikke så mye som skal til før man ikke kjenner noe. Sikker på at alt er fint jeg :)
Jeg er 33+0 i dag :D nærmer seg med stormskritt! [emoji173]
Ja, prøver å berolige meg med at han har snudd seg eller noe [emoji14]
Kjenner noe innimellom. Ligger jeg på mage, kjennes det godt i blant. Som en orm som ruller seg inni magen [emoji23]

Oioi, nærmer deg med stormskritt! Bare en måned eller to igjen..? :) mye plaget, eller går det greit?
 
Ja, prøver å berolige meg med at han har snudd seg eller noe [emoji14]
Kjenner noe innimellom. Ligger jeg på mage, kjennes det godt i blant. Som en orm som ruller seg inni magen [emoji23]

Oioi, nærmer deg med stormskritt! Bare en måned eller to igjen..? :) mye plaget, eller går det greit?
Hahaha, det kan jeg tro [emoji23][emoji23][emoji23] for en herlig beskrivelse!!

Ikke lenge nå nei :) har jo termin 17.april :D

Har mange plager denne gangen, så det blir godt å bare bli ferdig! Siste mann i rekka også, så det blir sterilisering samtidig som ks :)
 
Hahaha, det kan jeg tro [emoji23][emoji23][emoji23] for en herlig beskrivelse!!

Ikke lenge nå nei :) har jo termin 17.april :D

Har mange plager denne gangen, så det blir godt å bare bli ferdig! Siste mann i rekka også, så det blir sterilisering samtidig som ks :)

Planlagt ks da..? Så du vet ca når baby kommer? :)
Blir vel greit å komme i mål [emoji106]
 
Planlagt ja :) fødselsangsten har tatt helt overhånd denne gangen [emoji17][emoji33] har fått dato og alt, men velger å ikke gå ut med den :)
Forstår, forstår. Jeg er så heldig at jeg faktisk gleder meg litt til fødsel. Bekymret for at det skal gå for fort bare, mtp avstander til sykehus osv.

Nei, tenkte ikke på å grave etter datoen, mente bare at du har en dag å forholde deg til, og vet du ikke blir å gå overtid (samt slippe den der "nå kan det skje nårsomhelst" følelsen). :)
 
Forstår, forstår. Jeg er så heldig at jeg faktisk gleder meg litt til fødsel. Bekymret for at det skal gå for fort bare, mtp avstander til sykehus osv.

Nei, tenkte ikke på å grave etter datoen, mente bare at du har en dag å forholde deg til, og vet du ikke blir å gå overtid (samt slippe den der "nå kan det skje nårsomhelst" følelsen). :)
Slipper overtid ja. Det hadde jeg vel sluppet uansett pga svangerskapsdiabetes og stort barn ;) men himla greit å ha noe å forholde seg til som du sier!

Hvor langt er det til sykehuset?
 
Slipper overtid ja. Det hadde jeg vel sluppet uansett pga svangerskapsdiabetes og stort barn ;) men himla greit å ha noe å forholde seg til som du sier!

Hvor langt er det til sykehuset?
Hjelper kanskje litt på angsten og? At du VET når det skal skje :)

40 min til nærmeste sykehus. Men der er det ikke fødestue lenger.. Overkant av en time til nærmeste fødeavd. Og sjansen er at jeg først blir bedt om å komme på sjekk hos nærmeste sykehus, og så blir evt sendt videre med ambulanse derfra. ><
Jm sa hun nesten ville sende meg i ambulanse uansett, for hun fryktet det kunne gå fort. Jeg hadde ikke tenkt på at det kunne gå veldig fort, før hun nevnte det - og da ser jeg jo at andre regner fødselen sin annerledes enn meg. [emoji14]
 
Hjelper kanskje litt på angsten og? At du VET når det skal skje :)

40 min til nærmeste sykehus. Men der er det ikke fødestue lenger.. Overkant av en time til nærmeste fødeavd. Og sjansen er at jeg først blir bedt om å komme på sjekk hos nærmeste sykehus, og så blir evt sendt videre med ambulanse derfra. ><
Jm sa hun nesten ville sende meg i ambulanse uansett, for hun fryktet det kunne gå fort. Jeg hadde ikke tenkt på at det kunne gå veldig fort, før hun nevnte det - og da ser jeg jo at andre regner fødselen sin annerledes enn meg. [emoji14]

Det er klart det hjelper :) har sluppet flere premature rier etter at jeg fikk gjennomslag for ks, og jeg tar det som et hint om at kroppen slapper av :)

Vihar også i overkant av 1 time til sykehuset. Men har rukket greit frem hver gang. Får si som min jm sa, reis med en gang du kjenner noe, så går det helt fint :)
 
Det er klart det hjelper :) har sluppet flere premature rier etter at jeg fikk gjennomslag for ks, og jeg tar det som et hint om at kroppen slapper av :)

Vihar også i overkant av 1 time til sykehuset. Men har rukket greit frem hver gang. Får si som min jm sa, reis med en gang du kjenner noe, så går det helt fint :)


Bra du slapper mer av :)

Hehe, problemet er jo at jeg sist trodde det var kynnere leeenge. Kom inn med 8 cm.
Og, om jeg blir plaget med masrier eller vonde kynnere, så merker jeg det sikkert ikke så fort når det er faktisk rier.. ><
 
Enig i at det trengtes litt opprenskning der ja :) får håpe at denne blir flyttet tilbake igjen ja :)
Ser ut som om det er forsøkt ryddet under "2017" - og det forstår jeg godt. Var veldig rotete der. Men skravletråden har jo alltids fått lov til å stå. :s
Ser den ligger under svangerskap og fødsel nå, fremfor 2017 terminforum.
Denne vart flytta ved ein feiltagelse. Men no er den tilbake under 2017 :D
 
Back
Topp