Termin 2017 felles skravletråd

En tråd i '2017' startet av Venessiela, 3 Sep 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Vi burde vel kanskje hatt en slik en? Her kan alle med termin i 2017 skravle sammen :)

2. Lillafrosk Forumet er livet Vi som prøver :) Sensommerlykke 2017

Jeg skal ha termin i 2017. Jeg bare -skal-. :p

• Liker Liker x 3
  3. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Det er klart du skal det :D

4. Lillafrosk Forumet er livet Vi som prøver :) Sensommerlykke 2017

Store planer ! Haha.. Nå setter vi jo snart i gang utredning (om jeg ikke blir utsatt flere ganger..), så må vel skje noe snart :)

• Liker Liker x 2
  5. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Krysser alt jeg kan for deg. Det er virkelig din tur nå :)

6. Lillafrosk Forumet er livet Vi som prøver :) Sensommerlykke 2017

Takk for det ♡
    Hvordan går det med deg? :D

7. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Føler jeg lever i min egen lille lykkeboble :p Har allerede litt småkvalme, spesielt morgen og kveld, men ikke noe som er fryktelig plagsomt ennå :)

8. Lillafrosk Forumet er livet Vi som prøver :) Sensommerlykke 2017

Forstår den! Må være helt fantastisk etter så lang tid!
    Hehe.. tar seg sikkert opp etterhvert. :p
    Tror jeg har glemt å gratulere deg.. så; Gratulerer så mye!! :D

9. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Helt fantastisk!! Tusen takk ❤❤

• Liker Liker x 1
  10. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

*Random quote

Var ikke mye liv i denne skravletråden nei :p Vi får ta oss av det vi da :D Planer for helgen?

11. Lillafrosk Forumet er livet Vi som prøver :) Sensommerlykke 2017

Haha :D
    Tjæ. Skal ha brødrene mine på kebab i morgen. Gledes veldig (det er sååå godt..).
    Eller ingen planer :)
    Hva med deg?

12. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Det høres koslig ut :) Aldri laget kebab jeg :p Hva kjøper du og hvordan lager du til?
    Her har jeg ingen andre planer enn å slappe helt av :)

13. Lillafrosk Forumet er livet Vi som prøver :) Sensommerlykke 2017

Vel. Helt ærlig så er det sambo som lager da.. :p
    Men, trenger tortillalefser (hjemmelagde er best), storfekjøttdeig, masse mais, kinakål, agurk, jalapenos og rømme (eller en slags rømmedressing. Det synes vi er best.)

Kjøttdeigen formes som en eller flere "pølser", etter å ha blitt mikset med krydder. Så steker du det (grillfunksjon i ovn gjorde susen her).

Også deler du kjøttet i små biter og blander det som i en wrap. :p
    Det er så nydelig ♡

Avslapning er helt greit det. Veldig digg. Hvordan går det ellers?

14. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Det høres godt ut :) Vi trenger litt nye middagsretter her i huset.

Ellers går det greit. Veldig trøtt og sliten så utrolig glad for at det endelig er helg. Med deg da?

15. Lillafrosk Forumet er livet Vi som prøver :) Sensommerlykke 2017

Kjekt med nye ting med i karusellen ;)
    Så bra at ting er greit :D

Går fint her. For øyeblikket. Jeg er midt i dpoland og symptomjakt nå. Siste dpo før time hos gyn den 28.9. Det er, om de ikke flytter meg enda en gang :p

16. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Ååå :) Krysser alt jeg kan for positiv test om noen dager :D Jeg skal på ultralyd 27/9 :)

17. Lillafrosk Forumet er livet Vi som prøver :) Sensommerlykke 2017

Takk :D
    Ååh, herlig! Hvor langt er du på vei da? :)

18. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Da er jeg 7+6 :)

19. Lillafrosk Forumet er livet Vi som prøver :) Sensommerlykke 2017

For å bekrefte liv og se at alt er ok? :)

20. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Ja :) Tidlig ul er standard ved prøverør :) Gleder meg til å høre hjertelyd ❤

Del denne siden