Termin 2017 felles skravletråd

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Vi burde vel kanskje hatt en slik en? Her kan alle med termin i 2017 skravle sammen :)
 
Store planer ! Haha.. Nå setter vi jo snart i gang utredning (om jeg ikke blir utsatt flere ganger..), så må vel skje noe snart :)
Krysser alt jeg kan for deg. Det er virkelig din tur nå :)
 
Takk for det ♡
Hvordan går det med deg? :D
Føler jeg lever i min egen lille lykkeboble :p Har allerede litt småkvalme, spesielt morgen og kveld, men ikke noe som er fryktelig plagsomt ennå :)
 
Føler jeg lever i min egen lille lykkeboble :p Har allerede litt småkvalme, spesielt morgen og kveld, men ikke noe som er fryktelig plagsomt ennå :)

Forstår den! Må være helt fantastisk etter så lang tid!
Hehe.. tar seg sikkert opp etterhvert. :p
Tror jeg har glemt å gratulere deg.. så; Gratulerer så mye!! :D
 
Forstår den! Må være helt fantastisk etter så lang tid!
Hehe.. tar seg sikkert opp etterhvert. :p
Tror jeg har glemt å gratulere deg.. så; Gratulerer så mye!! :D
Helt fantastisk!! Tusen takk ❤❤
 
Forstår den! Må være helt fantastisk etter så lang tid!
Hehe.. tar seg sikkert opp etterhvert. :p
Tror jeg har glemt å gratulere deg.. så; Gratulerer så mye!! :D
*Random quote

Var ikke mye liv i denne skravletråden nei :p Vi får ta oss av det vi da :D Planer for helgen?
 
*Random quote

Var ikke mye liv i denne skravletråden nei :p Vi får ta oss av det vi da :D Planer for helgen?

Haha :D
Tjæ. Skal ha brødrene mine på kebab i morgen. Gledes veldig (det er sååå godt..).
Eller ingen planer :)
Hva med deg?
 
Haha :D
Tjæ. Skal ha brødrene mine på kebab i morgen. Gledes veldig (det er sååå godt..).
Eller ingen planer :)
Hva med deg?
Det høres koslig ut :) Aldri laget kebab jeg :p Hva kjøper du og hvordan lager du til?
Her har jeg ingen andre planer enn å slappe helt av :)
 
Det høres koslig ut :) Aldri laget kebab jeg :p Hva kjøper du og hvordan lager du til?
Her har jeg ingen andre planer enn å slappe helt av :)

Vel. Helt ærlig så er det sambo som lager da.. :p
Men, trenger tortillalefser (hjemmelagde er best), storfekjøttdeig, masse mais, kinakål, agurk, jalapenos og rømme (eller en slags rømmedressing. Det synes vi er best.)

Kjøttdeigen formes som en eller flere "pølser", etter å ha blitt mikset med krydder. Så steker du det (grillfunksjon i ovn gjorde susen her).

Også deler du kjøttet i små biter og blander det som i en wrap. :p
Det er så nydelig ♡

Avslapning er helt greit det. Veldig digg. Hvordan går det ellers?
 
Vel. Helt ærlig så er det sambo som lager da.. :p
Men, trenger tortillalefser (hjemmelagde er best), storfekjøttdeig, masse mais, kinakål, agurk, jalapenos og rømme (eller en slags rømmedressing. Det synes vi er best.)

Kjøttdeigen formes som en eller flere "pølser", etter å ha blitt mikset med krydder. Så steker du det (grillfunksjon i ovn gjorde susen her).

Også deler du kjøttet i små biter og blander det som i en wrap. :p
Det er så nydelig ♡

Avslapning er helt greit det. Veldig digg. Hvordan går det ellers?
Det høres godt ut :) Vi trenger litt nye middagsretter her i huset.

Ellers går det greit. Veldig trøtt og sliten så utrolig glad for at det endelig er helg. Med deg da?
 
Det høres godt ut :) Vi trenger litt nye middagsretter her i huset.

Ellers går det greit. Veldig trøtt og sliten så utrolig glad for at det endelig er helg. Med deg da?

Kjekt med nye ting med i karusellen ;)
Så bra at ting er greit :D

Går fint her. For øyeblikket. Jeg er midt i dpoland og symptomjakt nå. Siste dpo før time hos gyn den 28.9. Det er, om de ikke flytter meg enda en gang :p
 
Kjekt med nye ting med i karusellen ;)
Så bra at ting er greit :D

Går fint her. For øyeblikket. Jeg er midt i dpoland og symptomjakt nå. Siste dpo før time hos gyn den 28.9. Det er, om de ikke flytter meg enda en gang :p
Ååå :) Krysser alt jeg kan for positiv test om noen dager :D Jeg skal på ultralyd 27/9 :)
 
Back
Topp