Skravletråd januar

Mellomste er ikke like åpen som eldste, men liker det meste. Begge spiser mye jeg bare spiser litt av for syns skyld...

Yngstemor er som kjent under opplæring på konseptet "mat" enda

Så deilig når de godtar sunn mat!:)
Lillesøster blir nok som de andre etterhvert!

Deilig å få luftet seg litt:)
Ja, godt for kroppen. Når jeg ellers nesten bare klarer sitte/ligge, blir det jo ekkelt i ryggen. Også litt det å forebygge bekkenløsning. Tror nemlig den kommer snikende innpå snart.. [emoji14]

Enig, kvelden er verre:)
Mye god mat i en banan:P
Den må være passe (lite) moden da.

Jeg har blitt lite glad i banan etterhvert. Jeg spiste det mye før. Nå bare derom den er hard nok. Aldri likt dem myke, men blir rett og slett kvalm om den er for moden nå og grensa er strengere enn for noen år siden...

I dag har jeg en spisedag. Blir ikke mett
Mamma kaller det en familiegreie vi har fra farssiden. Noen dager bare slutter vi å spise fordi vi er lei av å tygge..
Eldstemann kom borti det for første gang i fjor ;-)

Har for lite strøm på telefonen [emoji50]
Skulle hatt mer.. 9% holder ikke lenge altså..

Også er jeg usikker på hva jeg skal se på. Begynte på ghost whisperer igjen for litt siden, men husker ikke hvor langt jeg er kommet... Så vurderer bare droppe det og påbegynne en annen serie istedet.

Mamma kaller det en familiegreie vi har fra farssiden. Noen dager bare slutter vi å spise fordi vi er lei av å tygge..
Eldstemann kom borti det for første gang i fjor ;-)
Bare drikke omtrent i løpet av en dag da?

Har for lite strøm på telefonen [emoji50]
Skulle hatt mer.. 9% holder ikke lenge altså..

Også er jeg usikker på hva jeg skal se på. Begynte på ghost whisperer igjen for litt siden, men husker ikke hvor langt jeg er kommet... Så vurderer bare droppe det og påbegynne en annen serie istedet.
Må finne laderen da :D

Bare drikke omtrent i løpet av en dag da?
Nei, spiser. Inntreffer somregel ikke hele dagen. Men gjerne til kveldsmat. Spiser fort et par skiver mer enn vanlig, men går lei. Magen er bunnløs...

Nei, spiser. Inntreffer somregel ikke hele dagen. Men gjerne til kveldsmat. Spiser fort et par skiver mer enn vanlig, men går lei. Magen er bunnløs...
Ahh sånn ja:) jeg trenger opp et par kg så sånnsett bare greit med spisedag her

Ahh sånn ja:) jeg trenger opp et par kg så sånnsett bare greit med spisedag her

Jeg skulle gjerne vært ned et par (helst de som ligger rundt magen :P) Men da må jeg nok endre litt på matvanene mine...

Når du kjenner lukten av tobakk, men det ikke er blitt tent en sigarett på minst flere 100 meter av huset ditt på evigheter... >< herregud.. Måtte opp og se hva samboer drev med, men han har ikke tatt en røyk på flere dager (røyker kun, UTE, når han drikker øl/vin).

Back
Topp