Skravletråd januar

Rosenkål er spesielt, men godt sammen med annen mat:)
Ikke verst at han liker det! Vet ikke om så mange barn som liker den:P
Det er spesielt. Jeg har ikke klart å sette pris på det enda. Han tok en for å teste sist vi spiste hos mine foreldre, og ba likegodt om flere.

Tok meg et par knekkebrød med ost.

Ikke egentlig nok kjenner jeg, men...

Det luktet himmelsk da mannen laget seg en frossenpizza til sen middag da han kom hjem, da sto jeg på vei ut døra for å hente eldstemann fra korpsøving, men lukta var deilig. Pizzaen ville jeg ikke ha, og den skulle han ha, de te greit, men ostesmørbrød hadde sikket ikke vørt feil, men litt sent, og jeg gidder ikke.

Litt mat er bedre enn ikke noe:) gidder sjelden å lage mat til meg selv jeg heller....

Litt mat er bedre enn ikke noe:) gidder sjelden å lage mat til meg selv jeg heller....
Til lunsj kan jeg finne på å lage noe godt (men i dag våkna snuppa akkurat idet jeg begynte å se etter alternativer siden vi var tom for brød) men på kvelden er det mer tiltak...

Det er spesielt. Jeg har ikke klart å sette pris på det enda. Han tok en for å teste sist vi spiste hos mine foreldre, og ba likegodt om flere.

Det er kult!:D
Her i huset er de superkresne på grønnsaker dessverre...

Til lunsj kan jeg finne på å lage noe godt (men i dag våkna snuppa akkurat idet jeg begynte å se etter alternativer siden vi var tom for brød) men på kvelden er det mer tiltak...

Enig, kvelden er verre:)
Mye god mat i en banan:P

Det er kult!:D
Her i huset er de superkresne på grønnsaker dessverre...
Mellomste er ikke like åpen som eldste, men liker det meste. Begge spiser mye jeg bare spiser litt av for syns skyld...

Yngstemor er som kjent under opplæring på konseptet "mat" enda

Back
Topp